søndag 14. desember 2008

Magnolia DT..

Made this card in Camilla colours.

Isn't she cute?!




14 kommentarer:

CarolinesGlede sa...

Så nydelig kort! også så søtt motiv :)

Sara sa...

Så sött!!!

Kram Sara

Riet sa...

o wahat mooi Turid.

what a beautiful card.

hugs Riet.xxx

Hanna sa...

Åh, vilket fint kort du har gjort!
Helt underbart! Älskar din färgläggning! Så fint!
Jättefina detaljer, jag är helt mållös! Supersnyggt!
Ha det bra!
Kramar
från Hanna

Camilla sa...

Hejsan Vännen!
Wow! Jag älskar detta kortet, Och det är bara såå underbart vackra färger ja, hela kortet är super fint.
Hela kortet är i min stil (fast det kanske inte är mig du menar?:))
Men jag gillar nämnligen det pappret också hela upplägget är så fint.
Fina detaljer du har.
Jag har sett dina kort hos Magnolia och dom är såå fina och välgjorda. Vilken tur jag har:))
Jag vill så gärna stoppa på mig ett kort av dig:)
Kram gumman från mig.

LINANNA DESIGNS sa...

Oh Turid, im always falling in love with your cards and this is no exception, what a gorgeous tilda image so beautifully coloured! hugs Linda x

Torill sa...

Jo, kjempesøtt!!!

Heidi sa...

Så vakkert dette var min venne - camilla farger er nydelig. Kjempekoselig julekort. Og ikke minst nydelige stempler!

Klemmer fra
Heidi

Kim sa...

Oh this is such an adorable card! Love it!!!!
Hugs~ Kim

Lena Katrine sa...

Nydelig kort, og du maler Magnolia'ne SÅ vakkert!

Gunilla/Nilla sa...

Ett helt underbart fint kort. Färgläggningen är superfin.
Vilken färg på distresserna är det du använt till det röda på svampen?
Tycker det är så svårt att få till en fin röd färg med distresserna.

Ha en skön kväll.
Kram/Gunilla

Cathrine sa...

Så bra du har fått pakken:)) Nydelig kort! De swirlene, er det en punch eller noe?? Kjempe fine :)) Klem Cathrine

Nixe07 sa...

This is just so cute Turid!! I love the new Tilda and your colouring is again fantastic. The colours and all the details are fab too.
Hugs from Moni

Jeanette sa...

Wow så nydelig. Jeg synes Tilda var supersøt, og den soppen! Herlighet så flott den er! :)