mandag 8. desember 2008

Luke 24 :)

Oooh well.. I know the outside of this card ended up a bit dark and boring, but take a look inside the 24th "door" ;)
This supercute Tilda on her stack of books..
I've used a clear sheet and stamped the text "merry christmas" with saddle brown stazon ink..
And again with the hearts.. I went mad with one of my friends punches a cupple of weeks ago ;)
When you open the whole card you can see the whole image.. She is just soo cute.. I love her hair do! The image is coloured with distress ink refills as usual :)
Close up of the cutie..

15 kommentarer:

Heidi sa...

Åååå for et nydelig kort turid. Kjempestilig med den luken. Fy søren så kreativ du er. Nydelig malt som alltid også.Og de hjertene er bare såååå søte!

Håper du ikke har det alt for hektisk nå i denne søte juletid?

Klemmer fra
Heidi

Gunn (Merete) sa...

Denne var kjempesøt.Dette stemplet er flott og jeg er enig, jeg liker også håret.

Bente sa...

Dette var bare helt nyyyydelig!!!!

Kjerstin sa...

Stilig! Kjempegod idé med luka! Veldig bra! Takk for all inspirasjon til meg som er nybegynner og fersk i gamet ;)

Torill sa...

kjempefin!!! og nydelig malt som alltid!!!

LINANNA DESIGNS sa...

Turid this is lovely i love the idea of hte hidden Tilda! beautiful work hun. Hugs Linda x

Bunny-Zoe's Blog sa...

Gorgeous card Turid, love the way Tilda is hidden inside the card. Your colouring is amazing as always. Hugs Nikki x

Hanna sa...

Ännu ett helt fantastiskt kort! Såå fint!

Marte sa...

åå,dette var smart!! :) Og så flott altså! Stempelet er jo så nydelig, ligner på mamma da hun var liten ;)

Håper du har en fin kveld vennen min.

Riet sa...

wowwww o Turid what a beautiful card.

heel mooiiiiii.

hugs Riet.xxx

Nixe07 sa...

Wow another gorgeous card Turid!! I love the cute Tilda and your fantastic colouring too. What a great layout, love it!
Big Hugs from Moni

Anja's weblog sa...

What a beautiful card..as al your cards. I love your coloring and the lay out.

Hugs
Anja

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig kort, nok en gang! :)

Jeg har noe til deg - ta en titt inn i bloggen min, er du snill! :) Klem fra meg

Marte sa...

hei søta, tusen takk skal du ha! :) de hjertene er bare malt med hvit akrylmaling også pusset skikkelig med sandpapir. River dem litt opp igjen på en måte.. :) Og så inker jeg kantene. Ser litt ut som du har gjort det på tallene på dette kortet, egentlig? :)hihi

Nuss på deg

megastamper sa...

wow that´s a wonderful card and such an amazing layout. really lovely and a perfect coloration.
hugs, bea