lørdag 20. desember 2008

I'm sorry...


... to all of you blogging friends for not having the time to look or comment on the things that you've made lately! There's so much to do at work, and I've barely got time at home.. And most of all.. I'm sorry to all of you who I really wanted to send a christmas card to, cause I just couldn't find the time to do it this year! :(

Wish you all a very merry christmas! I hope I'll be able to post a final christmas submition before christmas eve :)

Big hugs to you all!!

13 kommentarer:

Lim sa...

WOW I found your blog thanks to Magnolia Inspirational blog.. You make the MOST beautiful Magnolia cards that I never see.
Your coloring it's stunning and fabulous! Wow.. Love all the details in each card. Also love your Whipper Snapper. i a huge fan of them and I have a big collection too. I love them so much. Thank you so much for the inspiration.

Hugs,
LIM

Marja Sch sa...

I want to wish you a wonderful Chrismastime. Hugs Marja

Torill sa...

Slik er det med den saken.-)
Håper du får en nydelig julehøytid, og kos deg masse!
Tusen takk for all inspirasjon i 2008 - gleder meg allerede til hva som kommer i 2009!

NGCARDS sa...

Happy Christmas to you aswell hun. Hope you find time to relax soon! Such a lovely set here, can I ask where you got the hearts from?xxx

Kim sa...

Wishing you a wonderful Holiday Season! Your gift set above is so beautiful! Love all of your hard work!
hugs~ Kim

Jojjo sa...

Massor med fina saker du pysslat ihop. Hoppas du får en riktigt god jul!

Nixe07 sa...

Hi Turid, I love all your stunning creations!!
Wishing you a very Merry Christmas and a Happy New Year :o)
Big Hugs
Moni

Kickans_blogg sa...

Oj va mycket fint du gör!! E de Ok om jag stoppar in dig i min blogglista!? :0)
Gott Nytt År!!
Kram Kicki

Angella sa...

Så mye fint du lager ... jeg er imponert!
Håper det er greit at jeg legger deg til i min blogliste.
Jeg har en award til deg i min blog... velg deg en eller alle:)

Romjulsklem fra Angella

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei på deg, Turid! Jeg håper du har fine dager med juleferie og avslapning. I bloggen min finner du en award fra meg. Du lager utrolig mye nydelige saker og har en kjempeflott blogg! :)

ha ei fin romjulstid videre, disse dagene som er igjen av 2008! :) Varme klemmer fra meg

Inger Marie sa...

Hei vennen :)
Håper du har hatt en fin julefeiring.
Ønsker deg en fin feiring av det nye året og ønsker deg et kreativt og godt nyttår
God klem

Camilla sa...

Vill önska dig Ett gott Nytt År vännen.
Håppas du har det bra, och tack för allt fint du visar och gör.
Kram Camilla

Lim sa...

May I ask you what type of die do you use for your hearts?. I love the shape.
Thanks, Hugs,

LIM :)