fredag 7. november 2008

The blog candy has ended, congratulations to Inger Marie :)

As a thank you to all of you girls who leave me lovely comments and heart warming words I'm giving away some candy!
Joint my blog candy by leaving me a comment, and spreading the word on your blog!:)
The candy consists of:
* one 6x6 Ambrosia paper pad from Basic grey.
* one 6x6 Euphoria paper pad from Basic grey.
* Two ladybug and friends stamps
* One sheet of 17 clear stamps from the FA LA LA collection of Making Memories.
* some satin ribbons :)

I'll announce the winner tomorrow night! :)

66 kommentarer:

Kathy sa...

Wow!! Thanks so much for the chance at this awesome candy!! Your very generous!! Thanks again!! :)Kathy

agnes sa...

Wow what a great blogcandy i make link on my blog.
Big hugs from Holland Agnes

Norunn sa...

det var en utrolig flott blogcandy!!

Hulda sa...

Så flotte ting du skal gi bort. Nydelig!

Wenche sa...

Flott candy
Jeg har akkurat lagt deg inn på bloggen min, for du lager så mye fint, - og sprer så mye glede!!

Rita sa...

Joho, jeg vilø gjerne bli med i trekningen. Skynder meg inn i bloggen min og gir tipset videre.

Gleder meg til flere Magnolia kort herfra.

God helg ønskes fra Rita :o)

LINANNA DESIGNS sa...

Wow Turid this is such generous blog candy. I will link you to my blog now. Hugs Linda x

HegeHB sa...

Superflott blogcandy. Suser inn i bloggen min og sladrer videre:) Du har lageeet mye flott!

Maritamor sa...

Så flott candy du deler ut! Jeg må si jeg virkelig liker bloggen din! Du lager vanvittig mye flott - en sann inspirasjon!

Lager et innlegg i bloggen min hvor jeg forteller om candyen din :o)

Ønsker deg en GOD HELG!! :o)

Klem fra Marita

little angel sa...

what a beautiful blog candy! of course I play... and hope to have a chance to win this cute things!
http://lepetitmondedechristine.over-blog.com/article-24526045.html
thanks for inspiring me
little angel

Heidi sa...

For en flott blog candy Turid- denne vil jeg så klart være med på.
Og det er jo en fryd å komme inn i bloggen din hver eneste gang.
Ha en super helg

Klem fra
Heidi

Cathrine sa...

For en kjempe flott candy!!! Har skrevet om blogcandyen på bloggen min=) Krysser fingrene mine=) klem cathrine<3

Camilla sa...

Åh, tittar in för att önska dig en trevlig helg Turid Mari.
Åh, vad fina saker du lottar ut.
I morgon ska jag titta på lite blommor för att hämta lite insperation till korten.
har en mysig blomster butk där det finns mycket fint att titta på.
Kram Camilla

Moni sa...

Gorgeous candy you have! I linked you on my blog! Hugs, Moni

Bente sa...

Kjempeflott blog candy. Har vært igjennom bloggen din og sett på mange av de utrolig nydelige kortene du har laget. Du inspirerer virkelig!!

Ann Hedvig sa...

Wow, det var litt av en blog candy!

Rosette sa...

Wow, this is gorgeous!! I'll keep my fingers, my toes my eyes.. all crossed. Off to link you :)

Aina sa...

Gratulerer med DT for Magnolia! Du er vannvittig flink på å fargelegge, og lage de lekreste kort. Legger inn link i bloggen min med en gang :)

CarolinesGlede sa...

Ååh, så herlige godiser du gir bort :) Skal rope ut om candyn din! Håper du har en flott fredagskveld, søta :)

Klem fra Caroline

Hanne sa...

Å herlighet, så flott denne var, da, Turid! Jeg er mer enn gjerne med, men tør ikke å love et innlegg om det før i morra, for nå sitter jeg her og glipper med øynene *hihi*

Har nå sittet og studert de siste kortene dine, og er mektig imponert! Du er et SCOOP for Magnolia, du lager de vakreste kort, vennen!

Håper du får ei knakende fin helg i nord!
God klem fra Hanne:)

.: elmar :. sa...

Så snill du er som gir bort en gave.

For noen nydelige kort du har laget.Falt helt for Julekortene .
Nevnt deg i bloggen min nå

idaws sa...

Skikkelig flotte julekort du har laga :) vil gjerne være med på blog candyen :)

Suzy sa...

Nice Candy.
And nice blog.

Gunn (Merete) sa...

Hei
Jeg har lagt deg til i lista mi, for her var det utrolig mange flotte kort, og jeg falt fullstendig for fargene du bruker.
Jeg kommer opprinnelig fra Harstad selv og har familie på Stagnes.
Håper jeg har litt flaks for en gangs skyld.
Men uansett er det moro å oppdage nye fantastiske blogger.

Christine sa...

Flott blogcandy! Jeg har lagt til innlegg om deg i bloggen min :)

Lena Katrine sa...

Å fy søren - for noen go'biter du gir bort!
Jeg har publisert nyheten om candyen din i bloggen min her!

God helg, og takk for massevis av inspirasjon!

Klem, Lena Katrine

Heike sa...

Wow, what a wonderful Blogcandy. Thanks for the chance to win this great Price.........

I link you on my Blog......

Hugs
Heike

Bente sa...

Flott blogcandy og noen nydelige kort. Jeg har innlegg om deg i bloggen min- :)

neeta sa...

Å, for en nydelig blog candy! Skal skrive litt om den i bloggen min nå jeg;)

Daniela sa...

Wow Turid! That blogcandie is sooo yummy! Now ive linked to you and written about it in my blogg, you can see it here: http://neliz.se/?p=747

Hope you have a great weekend, with sun. Beacuse here it rains all day long, every day... :(

Hugs, Daniela/Neliz (www.neliz.se)

Katie sa...

Hi Turid

Wow such fab blog candy! You are very generous!

Katie
x

love to create sa...

fantastic blogcandy. you create very gorgeous things too.

I have write about this blogcandy on my blog: http://looooooooovetocreate.blogspot.com/2008/11/blogcandy-from-turid-mari.html

Summer... sa...

What wonderful blog candy! And a beautiful blog with gorgeous cards!

ElinA sa...

For en fantastisk flott blogg, med SÅÅÅ masse nydelige kort... Kommer helt sikkert innom her igjen for å finne litt inspirasjon! ;-)

Lager et innlegg om bloggen i bloggen min.

Kristine sa...

Hei Turid Mari!
Wow for en blog candy pakke du har satt sammen. Masse lekkert her!
Og gratulerer med DT plass hos Magnolia! Det fortjener du! Råflotte kort du har i bloggen din!
Jeg har skrevet om blog candy'en din i bloggen min;)
Klemmer fra Kristine

Andrea sa...

Hi Turid,

great candy - thanks for the chance to win. I post it on my blog.

Hugs, Andrea

Nanda sa...

You make great cards! I like your colouring.
And that is a great candy you give away.
I don't have a blog so I can't spread the word that way. I hope that is not a problem.

greetings, Nanda

Turid Mari sa...

If you see this, Nanda!
It's no problem! :)

Connie sa...

Hei på deg!
Å du hadde en utrolig fin blogg.
Her var det mye snadder. Legger inn link i bloggen min med en gang :)
Kommer helt sikkert innom her igjen for å finne litt inspirasjon

Bekkesverden sa...

For en fantastisk blogcandy!!! Me like<3

AbcHobby.it sa...

Hi wonderful blog candy!
I've add a link to your blog here
http://abc-hobby.blogspot.com/

good luck!!
elisabetta

Inger Marie sa...

Så utrolig flott blogcandy snuppa :)
Så snilll du er.
God klem

b1te sa...

Herlig blogcandy! Ligger link i bloggen min;-)

Hege-Annie Simonsen sa...

Æ e gjerne med her - har allerede posta et innlegg i bloggen min med link til dæ, for å spre det glade budskap! ;)

Sjenerøst av dæ!

Goooooooood heeeeeeeelg videre!

Angelo sa...

Jeg blir mer enn gjerne med på en trekning om alle de godbitene!! Jeg poster en notis i bloggen min om blog candyen din. Du finner den øverst til høyre i sideelementet i bloggen min.

Klem Kristin :)

feengewitter sa...

Hi Turid,
its a wonderful candy!
Its great, you give us the chance zu win!
I've no blog. But I see, its no problem.

Best wishes
Sabine

Andi sa...

WOW!

What a Candy!!!
Maybe I´ll have luck!

Andi

Jojjo sa...

Oj, vad mycket fint och vilken generös blogcandy!

Annelies sa...

Such great candy! Here's my link . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

Inger Marie sa...

Hadde noe treg data her, men nå har jeg linket i bloggen min :)
God klem

Krissie sa...

Utrolig herlig blogcandy du har gående! Det var jo for galt å la en slik mulighet gå fra seg! ;)

Skjønner forresten godt hvorfor du er DT hos Magnolia - du lager de lekreste kort! :D

Paperaddict sa...

Fantastisk bloggcandy! Har skrevet et innlegg om deg i bloggen min:-)
Klem fra Hilde

Camilla sa...

Ååå for en herlig Blog Candy Turid!!
Klemmer fra Camilla

Michele sa...

Wow fantastic candy. Thanks for the chance to win this. Also your cards are gorgeous. I have put a link on my blog to yours. Michele x

Anja's weblog sa...

Wow...what a beautiful blogcandy!
I am going to make a link on my blog...

Thanks!!

Hugs
Anja

Ceal sa...

Hope I am not too late would love the Fab candy!

Sandra sa...

Wow what a candy!
Hope i'm not too late.

Hugs,

Sandra

Aud sa...

Yummy! Blir gjerne med på slik en fin blog candy!

Ha en fortsatt strålende helg!

NGCARDS sa...

This candy is gorgeous! I have added it to my right side of my blog =) Really love all your cards xxx

Christel (scrappeberta) sa...

WOW for en nydelig blogcandy! å bloggen din e virkelig inspirerende! tusen takk for titten og for at æ får være me i trekninga :D

Bente sa...

Jeg har linket til deg og vil gjerne være med.

Flott blog candy.

Bente

Lilla sa...

Dette var en kjempe tøff blogcandy! Den fikk jeg super lyst på! Kjempe fin side by the way. Mye fine kort!

Francesca sa...

wow, that's a great candy!!


Francesca
francy76scc@gmail.com

Kim sa...

I hope that I am not too late to enter your wonderful candy! :)
Hugs~ Kim

Meretekj sa...

Kjempeflott bloggcandy,
det er også artig å være inne i bloggen din å se.
Masse inspirasjon.

Olga aka Niona sa...

Hello, Turid! I from Russia.
Great candy, thanks!!!
Have linked you of my blog, welcome!