mandag 3. november 2008

And another Magnolia christmas card :)

I've only tried to make a criss-cross card once before, and I loved it.. So much fun :) So this is my second one. Again with stamps from Magnolia. I've used Tilda som lucia, the leafs and berries are from the stamp called Tomtens bänk, and the text is simply called Merry Christmas ;)
Again.. Coloured with distress inks refills and highlighted with a white gel pen :)
Thank you so much for all the lovely comments you leave for me, I'm overwhelmed by your kindness and checking my blog really make my days brighter!! :) I love you girls!!!

20 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig, de to siste her også! :)
Ja, er det ikke gøy med Criss Cross kortene?! Det blir så fort fest over dem, synes jeg!!

LINANNA DESIGNS sa...

Another gorgeous card Turid, loving these new Magnolias, hugs linda x

Lena Katrine sa...

Nydelige farger og flott fagelagt!
Kjempefint kort ;o)

Klem, Lena Katrine

Jojjo sa...

Å så sött! Vilken söt stämpel och färgläggningen är helt perfekt - igen!

Riet sa...

wowwwww Turid what a beautiful card.

hugs Riet.

Camilla sa...

Ååååå sååå søtt da Turid!! Skal si du er produktiv for tiden;) Og alt du lager er bare så vakkert!!:)
Gleder meg til de nye stemplene mine kommer i posten også! Blir skikkelig inspirert av å se kortene dine!:)
Ha en suuuper dag!
Klemmer fra Camilla.

Bunny-Zoe's Blog sa...

Stunning as always Turid and such a great design, Hugs, Nikki x

Angelo sa...

Så mange flotte Magnolia-kort du har laget de siste dagene, Turid Mari!!! Lekre julefarger og herlige Tildaer :)

Ha en superduper dag videre!!

Klem, Kristin :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Scrappetreff høres gøy ut! Du får kose dæ masse masse der!! :) Uten bil e det litt uhøvelig for mæ å komme til Grovfjord... Det e jo en bette vei!.. ;) Men æ gler mæ til en eller anna gang å skulle komme mæ på treff!!! :) Kos dæ!

Heidi sa...

Åååå så utrolig lekkert dette var. Også maler du så nydelig. Har bestillt meg masse Magnolia stempler og kan nesten ikke vente. I mallomtiden får jeg bare nyte kreasjonene dine. Takk for flott inspirasjon

Klem fra
Heidi



Ps: Jeg bare MÅ legge deg til i blogglisten min - håper det er ok?

little angel sa...

it's so cute!!
little angel

Camilla sa...

Åhh, vad fint.
Du är som en ängel gumman.
Radar upp korten här;)
Färgläggningen är såå fin och man kan tro att du gjort criss cross kort många ggr.
Grattis till Dagens kort Turid Mari
från mig.
Kram Camilla

Lia sa...

hi turid,

I just love your cards, they are really so clear and wonderful. this cutest new one today I recieve in my mailbox.
Thank you for your inspiration.
Hugs Lia

Torill sa...

Du er så rå på distress altså!!! Helt nydelig kort igjen!!! Kjempeflott! Og du fortjener alle koselige kommentarer!!!
klem

Katie sa...

As always Turid a beautiful card. Your work is stunning. It's a joy to come here and look at them. Well done

Katie
x

Paradise sa...

superduperfint!!! Älskar din färgläggning!! UNDERBART!!! Å vilket kort sen!! MUMMA! Älskar det sättet att göra kort på, har dock själv aldrig testat.
Superfina detaljer! =D
Tusen tack för dina otroligt goa ord!! *glad*
STOR KRAM Petra
http://paradises.blogg.se

Tiets sa...

your cards are really beautifull Turid!!!

Paperaddict sa...

Tusen takk for så koselig kommentar i bloggen min. Selvfølgelig er det OK at du linker til meg - jeg føler meg beæret, jeg:-)Denne uken har vært så hektisk, jeg har ikke prioritert å legge ut bilder i bloggen min av det jeg har laget, men jeg lover å oppdatere i løpet av helgen. Så det kommer en del nytt snart.
Klem fra Hilde

Kathy sa...

Beautiful card!! I love the color and papers that you have used!! All your details are pretty as well!! Your coloring is fab!! :)Kathy

Moni sa...

Gorgeous card! Hugs, Moni