torsdag 16. oktober 2008

Slutt som DT hos Berta..

Jeg har valgt å slutte som DT medlem som Berta stamps og vil gjerne takke de for et koselig samarbeid, lærerikt og spennende!! Jeg har en spennende hemmelighet å dele med dere, men kan ikke si noe mer om det enda ;) *knis*
Tusen takk for alle gode ord og kommentarer dere legger igjen her inne!! Kjempegla i dere alle :)



I've chosen to end my membership in the Design Team for Berta Stamps and I want to thank them for a nice time, it has been educational and exciting!! I've got a secret to share with you, but I can't say anything more about that just yet! ;) *gigle*
Thank you all so much for all the warm words and comments you leave for me!! I love you all!! :)

11 kommentarer:

Camilla sa...

Oj så spennende med den hemmeligheten da.. Hmmm hva kan det være??;)
Noen ganger må en gi slipp på noe for å få tid til andre ting, ikke sant?!;)
Ha en koselig kveld, og så gleder jeg meg til du deler hemmeligheten din med oss!
Klemmer fra Camilla.

Marie sa...

Spennende med hemmeligheter ;-) Lykke til med nye utfordringer :-)

Hulda sa...

Ble nysgjerrig på hemmeligheten jeg! :)

Camilla sa...

Åh, vill önska dig lycka till med vad det nu är..
Så spännande...
Tala om det snart;)

Kram Camilla

Anne Kristine sa...

Hemmeligheter er alltid spennende :o)
Ønsker deg en forsatt god kveld.
klem fra Anne

Turid Mari sa...

Hihihihi!! Dåkker e så nyskjerrige ;)
Men dåkker må nok være tålmodig og vente!! :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Hehe! :o) Du gir no nån frampek, ser det ut for! ;) Avslutning av nåkka, for så å starte med nåkka anna og nytt, høres flott ut! Så spennanes! Gler mæ tel å se/høre ka slags hemmelighet du har å dele med oss her i denna bloggverdenen! :o)

God helg, Turid, når den tid kjæm! Har tatt helg her allerede, for det e skolefri i morra, i Tromsøskolan. Og jammen har naboen tatt helg også - æ våkna nemlig in the middle of the night, av festing, nå natt til fredag.. Jaja. Klem til deg:o)

Camilla sa...

Heihei snuppa!!:) Ha en liten høst-hilsen til deg inne hos meg!;)
Klem, Camilla.

Marte sa...

hehe, hei du.. artig er jeg vel ikke enig i ;) gjør som jeg blir bedt om, jeg :P

Marte sa...

Knis!! :D

Lykke til snuppis, skal tenke på deg!

Send meg en sms når du er ferdig da, vil vite hvordan det har gått! :) Kose*

Inger Marie sa...

Hei vennen :)
Takk for koslig hilsen
Krysser fingrene for deg vet du :)

god klem