søndag 12. oktober 2008

I'm a copy cat ;) Or.. Not really but...

Hihi.. I've copied the lay out for this card from the talented and sweet Marte!!
The super cute stamp is from Magnolias pink collection, where you can buy stamps and at the same time give a small donation to the research on breast cancer. Good cause, and gorgeous stamps!!
Chipboard hart with pink acryllic paint and covered in a mix of white and pink sugar coating glitter from doodlebug. The paper roses I just adore, and they were bought in Bibbis shop.

The image is painted with distress inks as usual ;) Pretty, pretty pearls from Kaiser Craft.

The stamp sais "for a friend" and is from Stempelglede..



Ribbon from Papirloftet. And papers from Panduro Hobby.



On the inside I've just given the paper a thin coat of acryllic paint, and stamped this pretty stamp on top :)




Well.. the card has to more pages, but I I didn't really know how to place the card to get a decent picture.. But.. If you flip up the page that's only been covered with designpaper and a paper border there's room to write and some tags :)
Thank you so much to all of you who stop buy my blog, and most of all to you who leave me heart warming comments!!I love you all soo much, and blogging wouldn't be the same without you ;) :D
Have a wonderful sunday!!





21 kommentarer:

Hulda sa...

Kjempesøtt kort, med fine detaljer. :-)

CraftyC sa...

I just love the colour combination on this card. Its a gorgeous image and great layout!
Clairex

Marte sa...

God morgen vennen :) Dette kortet var jo helt vidunderlig, jeg er SÅ svak for de papirene du sendte. Skikkelig sarte og jentete. Det liker jeg ;)

Fikk det stempelet i posten på fredag jeg også, men hun ble automatisk "jul" hos meg. Også jeg som egentlig elsker rosa. Haha, får male en til i dag etter jobb..

Ang. det båndet, så er det kjøpt på en liten butikk i Røyken - Gillers Hus. De har desverre ikke nettbutikk, jeg gikk tom i går.. Må nok ta meg en tur tilbake til helgen, skal se hva de har til oss da :) Jeg har også registrert at de har flere brede silkebånd i blomsterbutikker, men det vet du kanskje?! :) Har også sett noen i interiørbutikker. Nå er jeg iallefall på hugget etter mer, var bare tilfeldig at jeg kjøpte for å prøve - og nå er jeg forelsket :)

Oj,må løpe på jobb. Vi snakkes søta!

Mandagsmorraklem fra meg

Kaia sa...

Nydelig kort :o)

Kortmanitove sa...

Flott kort! Helige sarte farger, og det ble veldig flott med den acrylmalinga... Flotte detaljer å kikke på, det liker jeg :)
Tove

CarolinesGlede sa...

utrolig NYDELIG kort, Turid!! :)
blei bare helt forelsket i dette kortet :).. flinke deg!! så mange herlige detaljer!!

Tiets sa...

My gosh sooo beautifull this card Turid!!!

Lene Aase sa...

Superlekkert kort!!! Utrolig flott med det rosa hjertet og de små rosene.
Ha en finfin Mandag:)

Klem fra Lene.

Gunilla/Nilla sa...

Det var ett väldigt fint kort i mjuka fina färger och underbara detljer.

Kortet med ängeln i förra inlägget är såååå VACKERT. Vad är det för märke på den stämpeln? Skulle så gärna vilja köpa den, UNDERBART fin.

Ha en skön dag
kram/Gunilla

Camilla sa...

Hejsan Turid!
Men Åhhhh....så fin du har fått henne.
Hon är ju sockersöt i lila.
Och vilken färgläggning.
Gillar ditt hjärta och det du har målat och stämplat texten på.
Måste testa detta.
Är det sådan färg från Making memories "scrapbook coulors" ?
I alla fall så var det bara såååå läckert.
Kram Camilla

Marie sa...

Kjempenydelig kort! Jeg liker de nye papirene fra tilda SÅÅÅÅ godt :-) Og malingen med stempel oppå var en stilig detalj som må prøves! Ha en flott og kreativ dag.

Angela sa...

FY FLATE!!!! så utrolig flink du er :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei Turid! Så nyyydelig dette kortet er! Den teksten går jo rett i hjertet på en!... Flott med stemplingen oppå akrylmalinga, og herlige farger og papirer på kortet. Magnolias Tilda er alltid like søt og sjarmerende... :) Klem fra meg - ha en fin tirsdagskveld!

alina sa...

very beautiful, lovely colours and stamp!

Aija sa...

Oi, this is so really beautiful... first I noticed that georgeous coloring and then those truly amazing papers, Tilda collection I believe?
So beautifully decorated inside...
I would love to receive this kind of card!
Hugs,
Aija

Inger Marie sa...

Hei vennen :)

Nydelig kort i delikate farger.
Og så nydelig fargelagt :)
Er jo spent på om du har fått pakke i posten de siste dagene??
Gleder meg ihvertfall til å følge med og krysser fingrene for deg.

Ha en fin dag vennen

God klem

Camilla sa...

Åååå Turid! For et utrolig vakkert kort!! Nydelig dekortet da! Og så vidunderlig stempel. Fargeleggingen er bare rå!!! Rosene fra Bibbi er så søte, har kjøpt meg noen jeg også;)
Klemmer fra Camilla.

CarolinesGlede sa...

ojj spennende :D nå gleder jeg meg til å se i postkassa framover, hihi :) !! nåmmin, du har en spennende hemmelighet ja? har du blitt DT jente nå *fnis* ?..

Ida sa...

Utrolig søtt kort :)

Torill sa...

Helt nydelig kort!!! flott fargelegging.-) og det friends-stempelet var hel adorable!!!
klem

Paradise sa...

Jag svimmar!! herregud vilket fint kort du gjort!! Jag är mållös! Älskar färgerna, upplägget, dekorationerna, jah..ALLT!!
Så fint när du stämplat texten på akrylfärg!! Så snyggt!
Spännande att få höra om din lilla hemlighet sen!! =D
Stor kram Petra
http://paradises.blogg.se