onsdag 22. oktober 2008

Æ har tatt FAGBREVET :)

To dagers fagprøve e nu gjennomført og bestått :D *lykkelig*
Nu kan æ endelig kalle mæ blomsterdekoratør på ordentlig ;) *hihi*
Og endelig kan æ sitte på scrapperommet uten å få dårlig samvittighet!! :)

Hemmeligheten min kan æ desverre ikkje dele enda :/ Håpe æ kan si nåkka snart :)


My two day exam is over and I've passed!! :D *happy*
I can finally call my self a flower decorator(dont know the real name, maybe florist is the right term..Let me know ;) for real ;) *hihi*
And finally I can sit in my craft room without feeling bad about "waisting" my time not studying!

I cant tell you my secret yet, but hope to be able to share it soon ;)

8 kommentarer:

ANGELO sa...

GRATULERER SÅ MYE MED BESTÅTT FAGBREV!!!!!!!! GODT JOBBA!!

Og nå lurer jeg fælt på hvilken hemmelighet du går rundt med :)

Kos deg på scrapperommet uten dårlig samvittighet, Turid Mari!

Varm klem fra Kristin :)

Kortmanitove sa...

Gratulerer så mye med fagbrevet! Tenker det er en lettelse å være ferdig nå... Så nyter vel vi litt godt av det vi som kikker innom bloggen også, nå som du får mer tid til hobby:)
Kom med den hemmeligheten nå da!!!

:) Tove

Bunny-Zoe's Blog sa...

Congratulations Turid, I am so happy you passed your exam, I look forward to hearing your secret soon, Hugs, Nikki x

Camilla sa...

Gratulerer Turid!! Så deilig å være ferdig!!!! Du er kjempeflink!:) Spennende med den hemmeligheten.. noen hint??!;)
Klemmer fra Camilla.

CarolinesGlede sa...

* BølGeN* GRATTIS:D.. så deilig!!! gleder meg til å høre om hemmeligheten din :) hihi.. ha en super dag!! :) klem fra meg

Tiets sa...

congrats to you!!!! wowwww great!!! and I'm curious about your secret!!!
Hugs Tiets xxx

Marte sa...

Jeg er stolt av deg, vennen min :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Heeei! GRATULERER! Så deilig å være ferdig, kan jeg tenke meg!! Bra gjort! :o))) Blir bare mer og mer nysgjerrig på hemmeligheten din... ;o) Hihi! Hvor lenge skal du klare å holde på den?... ;o)))

Ha en kjempefin torsdagskveld! Klem