tirsdag 7. oktober 2008


Check out Camillas amazing Whiff Of Joy blog candy!!! :D

8 kommentarer:

Lene sa...

Heisann:)

Du lager så herlig kort altså, alltid herlige farger!

Svar på spørsmålet ditt: Ja det er grungeboard som jeg har embosset:)

Klem

Camilla sa...

Hei på deg vennen!!:)
Tuusen takk for at du forteller om Candyen min:) og er med!! Lykke til;) Du er kanskje i en stim med vinnerlykke for tiden;)
Goklem fra Camilla.

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig candy denne! Vi får krysse fingre og tær! ;o)

GRATTIS med Sukkersøtt seieren!! Likte det nydelige kortet ditt sååå godt!! :o)

Klem - og ha en fin onsdag!

(Jeg har forresten fått meg 40-50% stilling som vikarlærer på en skole et stykke utenfor selve Tromsø! :o))) ).

Camilla sa...

Grattis!
till Sukkersöt tävlingen,
kortet är såå fint.
gillar den blåa tonen och stämpeln.
Kramar Camilla

Marte sa...

Tusen takk søta mi! Det er så koselig med kommentarer fra deg. Og, ja - helgen kommer akkurat i tide denne gangen. Korttingene er fremme, og jeg er klar! Veldig glad for tidlig vakt i morgen altså ;)

Koskos på deg

Elisabeth sa...

hei hei og tusen takk for koselig hilsen;) alltid like koselig å høre fra deg;) utrolig lekkert det blå julekortet altså;)

håper du får en kjempe fin helg;)

god klem

Daniel Askeland sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! ;p

Digger kortene dine, og du er kjempedyktig til å fargelegge må jeg si!! :P

Mvh
Daniel

Kickans_blogg sa...

Hej igen!! Papprerna kommer från My Minds Eye! Tror det är "wild asparagus4-serien"!! :0)

Kram Kicki