onsdag 3. september 2008

Til Hege..

Dette innlegget er et svar på et spørsmål jeg fikk fra en som heter Hege,
jeg kommer ikke inn på bloggen din for å svare, så here goes ;)
Arkivsaken jeg bruker til mønsterarkene mine heter EMRIK og er kjøpt på IKEA..
Kostet 349,- tror jeg det var!! Bra at det finnes noen billige oppbevaringsmetoder også :)
Men husk at du må kjøpe SUMMERA hengemapper i tillegg, for de følger ikke med :)
(Hvis du går inn på IKEA og søker på navnene får du opp bilde slik at du får et mer helhetlig inntrykk :)

2 kommentarer:

CarolinesGlede sa...

jammen godt du la ut svaret på bloggen din!! Lurte nemlig på det samme!! :D.. hehe.. den ser veldig grei ut den der!! :)

Ha en fin dag :) klem fra Caroline


ps: du har fått en award av meg :)

Hege sa...

ÅÅÅÅ, du er vel topp da.Tusen takk for at du skrev det i bloggen din. Jeg tenkte det var rart det sto "Til Hege", men gikk inn å så,jippi!!
Bloggen er mer en familieblogg og jeg vet ikke om den er nede nå, mannen har ansvar for den.
Det kuleste er at jeg kan få kjøpte den her hvor jeg bor!!!!Hurra for Ikea og billige ting altså, tusen takk igjen.....