søndag 14. september 2008

A pink one..







24 kommentarer:

Elisabeth sa...

åååå så skjønt;) skal si du er effektiv altså...
ha en fin søndag;)

klem fra Elisabeth

Bunny-Zoe's Blog sa...

This is so pretty Turid and your colouring is beautiful, I love all the torn edges and the little calendar, Have a great Sunday, Hugs, Nikki x

CarolinesGlede sa...

så nydelig kort :).. de er så fine de arka der!! Og for en fargelegging!! WOW!! .. hva slags penn ( eller hva det er ) er det du bruker for å lage de hvite strekene på motivet?? mine bare forsvinner når de tørker. grr

Hege-Annie Simonsen sa...

Nyyydelig! Og sååå nydelig fargelegging - du er så flink atte!!!.... Måper, her jeg sitter!..

Skal si du har vært produktiv sjøl, i det siste - går på høygir hos deg?! ;)

Jeg kan ikke annet enn være sprudlende glad, over det flotte været - og over flotte elever jeg har fått være vikar for, på en distriktsskole et stykke utenfor Tromsø. Har hatt utegym to dager i forrige uke - håper solskinnet fortsetter!! I dag har jeg vært og syklet laaang tur, i flere timer! Deilig! :) Kjenner vel gangsperre i morgen, tenker jeg!

Ønsker deg en fantastisk flott uke!! Så herlig med høstfargene nå - de kommer mer og mer fram.

Klem fra meg

Laila sa...

Ja, her har du fått laget masse flotte kort,altså!! Takk for kommentaren i bloggen min,alltid hyggelig!
Håper du får en fin dag :)

Klem fra Laila

PS Har du tatt fagbrevet enda?

Marte sa...

Tjihihihi ;)

Takk,søta! Jeg elsker kortet! Lurer også på den hvite pennen som Caroline spør etter! :)

Suss

Kaia sa...

Sååå nydelig kort.

Det ligger en overraskelse til deg i bloggen min.

Ha en fin dag :o)

Kaia sa...

Hei igjen.
Jeg skjønte at du måtte godkjenne den etter andre forsøk.

Men men, en god ting kan ikke sies for ofte :o)

Ha en fin kveld

Hanne sa...

Så nydelige herlige kort du lager altså, Turid! Så flotte farger, de blir alltid så lekre, kortene dine!

Det ligger en hilsen til deg i bloggen min! Morsomt å se swirlene i bruk, forresten ;) Må bare si fra når du trenger fler!

Klemmer fra Hanne:)

Lena Katrine sa...

Wow! Her var det mye flott å hvile øya på! Jeg kikker gjerne innom bloggen din igjen, så jeg linker deg til bloggen min jeg!

xxx Lena Katrine

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei igjen! :o)

Her er det langhelg og skolefri. I dag er det brødbakst og full husvask - så får vi se hva resten av tida blir brukt til. Søndag skal gutten i bursdag. Og snart må vi selv forberede 7 års bursdag!

Jeg har en liten ting til deg i bloggen min - så det er fint om du stikker over en liten tur! :) ;)

Ønske dæ ei knallfin helg! Klæm! :o)

Rita sa...

Her var det mye nytt siden sist jeg var innom. Flotte kort du har laget, og er stor beundrer av fargeleggingen din!!

Takk for inspirasjon!

God helg til deg og dine fra Rita

Liten scrapper sa...

Så utrolig nyyyyedelige kort du lager!!<3<3<3 Så duse og fine!
Men jeg la spesielt merke til en ting: du fargelegger jo heeelt nydelig!! Hva bruker du, og hvordan har du lært det? Noen tips til hvordan man går frem?
Her må jeg følge med fremover!!

Marte sa...

Well, you are just a sweet one - Turid! ;)

Haha, tusen takk for koselig kommentar! Du gjør meg så glad!!! Du kan bare glede deg til å bruke denne lille flickan, hun er helt nydelig! Ha en superhelg du også, vennen - og nå er jeg spent på hva du skal gjøre med adressen min altså ;) Les fort! :P

Godklem fra meg

Camilla sa...

Åååå helt utrolig fantastisk nyydelig!! Tror jeg må ha ligget å sovet når du har hatt innleggene dine, for ser det er noen jeg har gått glipp av!... Men wow så inspirerende! Nå fikk jeg veldig lyst å begynne med Magnolia pakken jeg også! Takk for flott inspirasjon!:) Og Tilda med muffins er bare sååå søt;)
Klemmer fra Camilla.

Anja's weblog sa...

Love this card. (And the other cards you make)
Beautiful!!and the lila is one of my favorite colors:))

Anja

Paradise sa...

Vilket sjukt sött kort du gjort!! vilka härliga detaljer å färger!!
hoppas du haft en trevlig helg!
kram Petra

http://paradises.blogg.se

alina sa...

very beautiful card, Turid, you have coloured really gorgeous!

Hege-Annie Simonsen sa...

Så godt å høre at alt er vel!! :)
Og kirsebærte hørtes kjempegodt ut!! ;)

Vet du, jeg glemte hele "Grey's anatomy" i går... Var så oppslukt med å lage julekort! Hehe!.. Snakk om altoppslukende hobby!! Fikk bare med meg de siste 5 minuttene av episoden!.. Jaja, sånn kan det gå! ;) Thihi!..

Jeg er iallfall igang med julekortene. Ingen fast jobb ennå. Og leser fag. Vi er heldigvis friske, her også! :) 5. oktober er det bursdagsfeiring for min kjære sønn - det blir feiring på HoppeLoppeLand - slår på stortromma i år. Fin gave i seg sjøl, å legge feiringa dit. :)

Stor klem tilbake! Take care!

Audhild sa...

Nydelig kort. Utrolig flott gjennomført i fargene og flotte detaljer.

Marte sa...

Søtis!! :D

Anne Marte Carlsen
Gullhaugveien 33a
1354 Bærums Verk

Jeg gleder meg!

Torill sa...

Så utrolig flotte kort du har laget, siden sidt jeg var innom deg!!! skikkelig flott. Du er så flink til å male!
klem

Aija sa...

What an cutie! Absolutely fab colouring, such a lovely tones you have chosen.
You asked about the winter sentiment, it is not from Magnolia it is from WOJ and I took only part of that stamp, it is "sending winter wishes" :)

Angela sa...

Kjæra nån!!!! Dette tror jeg er det søteste kortet jeg har sett på leeeeeenge!!!
Fantastisk flott!
Legger deg til i bloggen min jeg, om det er OK, her var det myyye inspirasjon!