fredag 5. september 2008

Alines card...

Made this card for a darling little girl called Aline.. Absolutely love this stamp!! Got this and a bunch of other ones last week.. They we're given to me by the girls at work as a gift for my birthday in august :) Papers by MF, buttons from Kort og Godt..
Hihi.. I've tested painting with aquarell coloures the way Petra does it,I'm sure you all know who she is and have seen her amazing work.. Her way of colouring her images is just stunning, and of course I got tempted to try it :) Had a bit of a struggle with it, and didn't have any browns or coloures to use in her face, so it's only the dress and socks that have been painted with aquarells :) The wings and the letter A have some stickles on them to make them pop ;)




7 kommentarer:

Bunny-Zoe's Blog sa...

This is just adorable, the image is gorgeous and coloured beautifully, love all the buttons and love the little gems, Hugs, Nikki x

Hege-Annie Simonsen sa...

Så nyyydelig.....! Dette stempelet er såå skjønt...! Nydelig fargelegging. Så flott med de duse fargene til denne engelen... :)

God helg, forresten! :) Klem

agnes sa...

Your coloring is beuatiful,the image is so sweet,love the little gems.
Hugs agnes

Camilla sa...

Åh...Hon är ljuvlig Turid-Mari...
Så fint du målat med Akvareller.
Ja det är inte lätt har provat själv.
Men faller tillbaka till Distresserna.
Petra är såå duktig på detta.
Du har fått en härlig fär till håret, och klänningen.
Hon är min absoluta favorit.:))
Tror att flickan blir jätte glad.
Ha en bra helg...
Kramar Camilla

Hanne sa...

Nååå så nuskåt!
Nydelig kort, det står skrevet Turid på det med store bokstaver!
Lekkert og delikat og vakkert, som alltid :)

Håper du får en knakende fin helg!
Klem fra Hanne:)

Camilla sa...

åååå så søtt Turid!! Det ble jo nydelig med akvarellene!:) Når jeg prøver blir fargene bare så blasse..Og motivet er bare sukkersøtt:) Så snille de er på jobben, som gir deg en sånn flott presang! Er veldig inspirert av scrapperommet ditt også, jeg holder jo på med mitt eget. Akkurat nå maler jeg metall maling på veggen sånn at jeg kan henge opp alt som er magnetisk!:) Så jo de boksene du hadde på veggen. Så nå må jeg bare finne meg noen sånne!
Ha en flott lørdag, vennen!!
Stor klem fra Camilla.

myy ja vilijonkka sa...

du har jätte fina kort här i bloggen! måste komma åter!