lørdag 9. august 2008

Thank you so much!!!

I have to thank you all for the lovely birthday wishes you've left for me here on my blog!!!! You really made my day!
I love you all, and your comments mean alot to me!! :)

Now.. I promised to show you my new room, but unfortunately things take a lot more time than I expected.. My dad made me a desk, and I've painted it with "never-drying"-paint ;) Hehe.. I'm not very patient ;)
He's also going to make me a big shelf to fit my cuttlebug and such things, but I'll probably take a bit more time, but tomorrow I'll hang my mini shelves (for decorations and stuff..) and get most of my stuff organized.. Hope to be able to show you then ;)

Hehe.. I feel like I'm building your expectations a bit to much now, cause it really isn't much, but I've just been waiting for sooo long to get my own room, and I just can't wait ;);)

Have a great weekend everyone!!

7 kommentarer:

Maria sa...

Tusen takk Turid:)

Joda har hatt en fin sommer,tross mye jobb.. No har æ tatt mæ fri ei uka, får næmli besøk nordfra:):)

Du må kose dæ me ny scrappebutikk ;)

Camilla sa...

Hei snuppa!! Høres ut som om alt blir perfekt for kortlaging når rommet blir ferdig! Handy pappa du har!;)
I mellomtiden får du en award fra meg!
Håper du hadde en fin bursdag!
Klemmer fra Camilla.

Marte sa...

Gratulerer med vel overstått søta!! :) Jeg er så spent på å se bilder fra scrapperommet ditt, høres så lekkert ut..

Godklem fra meg

Tiets sa...

heee Turid, for all the hard work you do I have an award for you on my blog!
Hugs, Tiets

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei, søte deg! :o)

Skjønner godt at du gleder deg så innmari kjempemye til å få ting på plass, i eget scrappe-/hobbyrom!! Det ville jeg også gjort!!! :o)))

Her går det i strikking mer enn kortlaging for tida - venter jo på at kiropraktoren skal få allting helt på plass igjen. Satser på at det skjer i løpet av uka! Mer har vel ikke jeg tålmodighet til...!

Stooor og varm klem til deg - og gratulerer med det nye hobbyrommet ditt!!! Gleder meg til å se!!! :D

Lene sa...

Du inspirer meg. Jeg har gitt deg en award. Sjekk bloggen min:)

Elisabeth sa...

heiiiii og gratulerer så mye med vel overstått dag.. jeg har ikke hatt tid til å surfe i blogger så bursdagen din har gått meg helt hus forbi.. sorry... men jeg har nemlig en liten konvelutt til deg her... så hvis jeg venter litt med å sende den så kan jeg kanskje få tid å lage et kort til deg ... de var bare sååååå fine de båndene som jeg fikk hos deg;) tusen tusen takk en gang til;)

Gleder meg til å se det nye rommet ditt.. hi hi må le litt også..."never drying paint" hi hi like tolmodig som meg du jo hi hi..

ha en fortsatt fin helg

klem fra elisabeth