onsdag 20. august 2008

My rooom :) Part1 :)

This is it for now :) Needs a bit of colour and feels a bit cold right now, but It'll get better as I finnish it :)
Sorry that you have to vitness my saaad garden.. Hehe.. I've killed everything in it, and planing to fix it up :)
I got this wire to hang pictures about six years ago for christmas, and I found it perfect to hang different decorations on :)
The white shelves are bought at ikea, and is originally made for storing spices. I've painted them white and store my distress refills, dabbers, stickles and buttons in them :)

My ribbon hangs on a curtain hanger (haha.. don't know what it is in english.. Men et sånt oppheng man bruke te å henge panelgardina på ei vanlig gardinstang..)


My ribbon is devided into different colours in tins with a magnetic back and stuck to a magnetic board. I've also put up some pictures, since I didn't buy enough tins to fill the whole board :)

10 kommentarer:

CarolinesGlede sa...

fytti, for et knallekkert rom!! så deilig og lyst!! ryddig og fint også! gleder meg vilt til å sette igang med mitt eget rom!! Kjempe fint kort du har laga også! :) med mange fine detaljer.. også så utrolig bra fargelagt :)

Maya sa...

Rålekkert hobbyrom!!
Og så masse lure hyller og oppheng (Huske å skrive med,ja :) )

Kos deg med rommet!

Klemmer fra Maya

Hege-Annie Simonsen sa...

Så kjempeflott et scrapperom du endelig har fått deg!!! Herlighet, så fint det er!! :)

Fullt av smarte løsninger for oppbevaring!! Det er så godt når det blir lettere å holde orden og ha oversikt, kan jeg virkelig tenke meg.

*ønsker meg et stort drømmehus med eget hobbyrom* - drømmer meg bort aldri så lite, et øyeblikk... - ;)

Ønsker deg mange flotte stunder i ditt nye kreative rom!!! :)))
Kos dæ masse!

Tiets sa...

woww that looks great Turid... so nice and hopefully you make a lot of beautiful cards there!

Ingun sa...

Det var eit knallfint hobbyrom du har fått, blir inspirert til å rydde mitt. Du har mange fine løsninger.

Dawn sa...

Wow this is such a beautiful room - I would LOVE to have a room instead of a "corner" !!
Great storage ideas.
Got your link from Camilla - check out my blog for some candy!

Thanks

Dawn

Maria sa...

Så knallfint rm du har fått dæ turid :)

Kreative løsninge, og digga de boksan på veggen.. korr har du fått tak på dæm henne??

Fine kort du har laga åsså:)

Silvia sa...

Åhh for et herlig rom! (og SÅ ryddig!!!) :-D

Hege sa...

det var rå lekkert da, må nok en tur til Ikea ser jeg ja.
Den "arkiv trilla" du har til arkene dine var helt nydelig.
Kunne du ha hjulpet meg med hvor den kan kjøpes?
tusen takk!!!

Kim Piggott sa...

Wowzers this is fantastic!
What a room!
hugs
kim xxx