tirsdag 26. august 2008

Maaail :)

Look at this amazing card I got from Hanne :) Isn't it great?! The text sais "new roof.. over your head.. CONGRATULATIONS".. Look at the details on the roof she's made for me :) Soo nice :)
Along with it came a supercute giftbag filled with the svirls I love, but am having problems cutting with my cuttlebug!!! Thank you soo much, sweetie :):) Looove it!!





The I goot this gorgeous card, and a giftbag filled with goodies; stamps, ribbon, flowers etc. :) The giftbag is amazingly detailed in both the front and back :) The text sais "Thank you so much.." (for lending her some hanglarstamps.. Aaaany time, Sweetheart :)
The card has summery and fresh colours and sais "congratulations" :)
Thaaank yooou soo much!!!





1 kommentar:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så godt å se at allting endelig rakk fram til deg!! :)

Bra at du likte innholdet da!! :D

Hvis du har kikka i siste "Ett Trykk", så du kanskje at de lysbilderammene kan brukes til å lage kalender av! Det er derfor jeg har kjøpt inn sånne - skal få laget et par kalendere, nærmere jul.

Grey's Anatomy - ja, jeg fikk med meg episoden i går! :) Liker den serien!! :)))

Ønsker deg en flott onsdag. Her er jeg blitt så skrekkelig forkjøla - skjønner ikke helt hvorfor! *sukk!*

Klem fra meg