lørdag 23. august 2008

Baby owls ;)

Isn't this stamp just supercute !?`:) I loove it.. the little baby owls.. so innocent yet not.. both looking at the poor worm that's about to be eaten ;) Planned to use this card for the third challenge on the sukkersøtt blog, but I didn't read the instructions well enough before I started making the card.. They asked that you use both brads and ribbon, but what I didn't read until now was that you should use at least three of each :/ I only used two brads and one kind of ribbon.. tjihi..
Love these papers from Ladybug and friends..
Love the bags of buttons from Kort og Godt.. here I've used some from the blue mix :) The svirls were given to me by Hanne, Tuuusen takk snuppaa!!:) Along with a gorgeous card I promise to show you later!!
I've coloured the image with distress inks, and the tiny pearls are from kaiser craft..
Cuute ribbon from Nille.. I wish they'd order some more here in Harstad, but if anyone knows of somewhere else to buy it.. let me know :) Bradsframes with a pearl center from Kort og Godt..

19 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Ååååh, så nyyydelig!! Eeeelsker fargene her - og det søte uglestempelet er sååå herlig!!! :o)

Idag va æ på Posten, endelig! ;o)

*Klæm t dæ*

Lene sa...

Så skjønt det var:)

CarolinesGlede sa...

så skjønt kort! :) de var jo så nusselige de uglene :)

Torill sa...

De uglene var jo søte da!!!
Flott kort!

Dawn sa...

Oooh I love these owls - have just done an owl card too!
This is wonderful and great colours

Bunny-Zoe's Blog sa...

Beautiful card Turid, the owls are so cute and you have coloued them beautifully as always. Hugs Nikki x

alina sa...

It's a very beautiful card, I like everything you did here!

maiju sa...

Lovely card again :)

Zoe sa...

Hello Turid. I love the cute image and I love the dotty ribbon.
love
zoe
xxxxxx

Hanne sa...

Åh, endelig ble det tid til å stikke innom deg en tur :) Har vært så spent på å se hobbyrommet ditt davettu, og det ble jo helt utrolig flott! Hadde jeg klart å ha det så ryddig som du, skulle jeg vært skikkelig stolt over meg selv! Lyst & fint, ordning & reda, helt fantastisk! Tenker du koser deg :) Det ser i hvert fall sånn ut på kortlagingen, for dette var bare nydelig!! De uglene var søøøøte :) og veldig fint fargelagt, åsså så stilige swirler *hehe* Bare å si fra hvis du skulle trenge fler!

Ha en finfin uke, Turid!
Gode klemmer fra Hanne:)

Cathrine sa...

For et skjønt kort :o) Hilsen Cathrine

Paradise sa...

Vilket superfint kort!! Älskar pappersvalen och dekosen.
Å stämplarna kan jag inte annat än å hålla med dej om att de var suuuper duper söta!! =D
Stor kram Petra
http://paradises.blogg.se

Hulda sa...

Så nydelig kort! Blått og kremfarga e så fint i lag. :)

Anne Kristine sa...

Så mye flott du har i bloggen din :O)
Og dette lyseblå kortet var jo bare så nyydelig.
Tusen takk for oppmuntrende kommentar i bloggen min og bare koselig at du vil legge meg til din bloggliste og jeg vil gjerne deg til i min liste.
:O)

Maria sa...

Du lage jo åsså skikkelig fine kort.. (Måtte jo besøke bloggen din når du hadde besøkt min :)

Fint hobbyrom du har forresten..fikk nån goe idea der..
Hilsen fra Tromsø

Aud sa...

Supernydelig kort!♥ De uglene er så søte, er glad jeg har det stemplet, det ligger her og 'roooper' på meg - for å bli brukt på et kort snart! ;o)

Hege-Annie Simonsen sa...

Tusen takk for kommentaren i bloggen min, Turid! Det er så artig å høre når noen liker noe av det jeg har laget! :)

Jeg har "kastet meg over" noe av Melissa Frances arkene de siste par dagene. Godt å få tid og høve til å bruke noe av alt man har i samlingen!!

På Kremmerhuset har de mye fint! Ikke så mye for kortlaging, men man kan jo snuble over noe, innimellom! :) De hvite rosene hørte til en lenke, med perler og disse rosene, sammen, på en tynn metallstreng. Jeg gikk løs på den med saksa, hehe!

Satser på at noe "ramler" ned i postkassa di snart, forresten. Det må da rekke fram snart! :)

Ønsker deg en flott dag! Klem

Marte sa...

Ååå,Turid - dette var bare SÅ herlig! Elsker fargene, og stempelet var kjempe søtt! Du inspirerer meg så veldig med kortene dine, må innom deg hver dag å suge til meg litt :)

Ha en super dag søte du, godklem fra meg

Anita Hagen sa...

nomin så søte *sukk* og igjen, utrolig lekkert fargelagt.

god klem