søndag 17. august 2008

And another one :)

This great award was given to me by Kristin! Thanks a lot :):):)

The rules of this award are:1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.2. Link back to this blogsite http://www.tammyvitale.com/ so Tammy can go visit all these wonderful women.And remember the Purpose of the Award: To send love and acknowledgment to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.

Again.. I can see that so many of you have allready got this one, so I'll just leave it here on my blog for a while ;) Saving it ;)

4 kommentarer:

Marte sa...

Hei søteTurid! :) Tusen takk skal du ha..! Ja, synes egentlig det var litt tidlig å begynne nå, men så prøver jeg å lære fra feilen jeg gjorde i fjor, da kortlagingen tilslutt ble stress og lite hyggelig.. Dessuten må man jo ha god tid når alle kortene skal være "unike" :)

Jeg har forresten lagret brudebukettbildene dine, de kommer godt med når ting skal planlegges fremover :)

Godklem til deg

CarolinesGlede sa...

Tuuuriiiid :D .. hvordan går det med oppussinga?? Som jeg gleder meg til å se hvordan det har blitt!! :D.. tenker du gleder deg masse til å sette deg med kortlaging i den nye kroken din!!.. jeg gleder meg som en helt til vi er inne! det nærmer seg veldig nå :)

Paradise sa...

tusen tack för dina goa ord på min blogg!! *rörd*
Många goa kramar till dej!!!
//Petra
http://paradises.blogg.se/

bibbi sa...

Hei hei :)
Tusen takk for besøk i bloggen min :)
Det grønne båndet har jeg kjøpt hos Scrap&Sånt :)

Ha en fin dag!
Johanna