onsdag 9. juli 2008

A simple card that took forever to make..

Her kommer et til sommerkort :) Brukte litt for lang tid på det i forhold til at det e ganske enkelt, meen det e jo litt av kosen ;) Stakkars Tilda, bollan ho har i kurven ser mer ut som potet.. Men kordan distress skal man liksom blande for å få bollefarge?! ;) Hehe!!!
Blondebåndet har æ kjøpt på jobb, blomsten e kjøpt på Tante Thea og knappan har æ fått fra Camilla :):)

Here comes another summercard :) Took a bit to long to make when I look at how simple it turned out ;) Buuut.. That's a some of the fun with cardmaking ;) Poor Tilda, the buns she's got in her basket looks more like potatoes.. But wich Distress' can I blend to make a good bun colour ;)? The lace ribbon I've bought at work, the flowers is from Tante Thea and the buttons were given to me by Camilla :):)

Nærbilde av de shimmrende knappan ;) og "potetbollan"!

Closep of the shimmering buttons ;) And the "potato-buns"!

Har brukt Stickes, star dust, på skyan.. Kjøpt på Scrapworld, den nye butikken som snart åpne i Harstad! Jipppiii!!!

I've used Stickles, Star dust, on the clouds.. Bought at Scrapworld, the new craftstore that soon opens here in Harstad! Jippiiii!!!

33 kommentarer:

bibbi sa...

Så fint kort du har laget! Og stempelet var jo bare helt nyyydelig fargeligt! Du har virkelig teken på det altså! *drømmer meg bort og skulle ønske jeg også fikk det til så bra som deg*

Håper du har en fin sommer!
klem fra Johanna :)

Elisabeth sa...

Heiiiiii
ååååå så herlig sommerkort du har laget;) kjempe fint fargelagt og jeg syns bollene var fin farge på jeg da;)
og det blonde båndet var kjempe nydelig. Kunne jeg fått kjøpt 2 meter kanskje fra jobben din??
I dag har jeg endelig fått laget litt jeg også;) gøy å få begynne igjen.. har klødd litt i fingrene kan man si hi hi

ha en fortsatt fin sommer;)

klem fra elisabeth

Kaia sa...

Nydelig kort igjen. Jeg er enig med bibbi, du er kjempeflink å male trykkene dine. Og så utrolig søte de nye magnoliastemplene er da. Ha en fin dag ;-)

CarolinesGlede sa...

haha, "potetbollan" :) søte deg da! :) Kortet ble jo så nydelig! Du er flink til å jobbe med blått altså! Og fargeleggingen din er super! :) jeg øver og øver meg på fargelegging med distress nå.. blæh.. =/

Bunny-Zoe's Blog sa...

Stunning card as always Turid. Love the lace detail you have added, and your colouring is superb. Hugs Nikki x

Marja Sch sa...

What a lovely and cute card. Hugs Marja

Zoe sa...

I love the magnolia girl and all the buttons. You coloured it in beautifully.
love
zoe
xxxxxxxxxxxxx

My Paper World sa...

Oooooh Turid! I do so LOVE your colouring! It's absolutely beautiful!
and the lace looks super pretty too!
(I bought a distress ink pad, but I need to practise!)
Take care!
Hugs!
Nicola xx

Camilla sa...

Såå fint och vilka härliga "bullar" hon bakat.
Inget fel på dom.
Härliga färger du får till och vilka färger har du blandat på Tildas blus..
Ett fin fint sommar kort.
Kramar till dig.
Camilla

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei Turid!

Kjempeflott kort! :) Jeg føyer meg inn i rekken av dem som synes du er kjempedyktig på fargelegging av stempelmotiver!

Fortsatt god sommer! :)

Tiets sa...

wowww I love this one...so gorgeous!

Camilla sa...

Kjempesøtt kort!! *sukk* Og selv om du sier det er enkelt, så har du jo brukt fire ulik stempel til motivet.. Det er helt nydelig, og fargeleggingen din er perfekt!! Ha en flott helg:)
Klemmer fra Camilla.

Paradise sa...

Ett dundersött kort du gjort!!
Fint med alla stämplar som du använt =)
Ibland tar det grymt lång tid å göra ett kort.
Såklart att jag kommer dela med mej av våran bröllopsdag! =D
Exakt 4 v kvar!!! *skutt*
trevlig helg!!
Kram Petra
http://paradises.blogg.se

Marte sa...

Å,dette var søtt, Turid! Må bare si det igjen, du er SUPER til å fargelegge. Kom å lær meg ;)

Godklem

Hanne sa...

Sukk sukk, så nydelig...! Virkelig et delikat sommerkort, nydelig fargelagt! Vet ikke helt hva slags farge du har brukt på bollene, men jeg ser godt at det er boller *hehe* Ellers ville jeg tippe at 'tea dye' var en bra farge for slike bakverk :)

Blonden var knall, og sammen med blomsten ble jo dette absolutt sommer!
God klem fra Hanne:)

Anne Kristine sa...

Så nydelig kort du har laget og så fint malt ..nyyydelig !!!
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen :o)

Christa sa...

It's so cute ... i love the lace!! Great work Turid!!

Kortmanitove sa...

Så herlig kort, og må føye meg inn i rekken av beundrere av fargingen din... den er perfekt! Ekstra gøy å se på fordi du bruker distresser... jeg er virkelig fan av disse blekk-refillene, syns de er så flotte å male med.
Ha flotte sommerdager!
Tove

Hulda sa...

Fint kort igjen. :) Har også blogga et kort i dag. Fantastisk med den scrapbutikken som skal åpne her. Den må æ på, ja. :)

Anita sa...

Har titta litt i bloggen din, og du lager fantastisk lekre kort! Fargeleggingen din er nyyyyydelig:) Og for ikke å snakke om de vakre brudebukettene dine! Du er utrolig kreativ og flink:)

Torill sa...

Så flotte kort du lager!!! Helt nydelig! Og nå har jeg enda en grunn til å besøke Harstad... Ny scrappebutikk!!! Spennende! (min søster med familiebor der, så det er min 2.grunn) hi hi!!!
Hei hei!

Torill sa...

Takk selv for koselig kommentar!!! Håper det er greit om jeg linker til din flotte blogg fra min blogg?
hei hopp!

My Paper World sa...

Have a great weekend Turid! xx

Camilla sa...

Hei igjen!! Og tusen takk for gratulasjoner!! Det er utrolig spennende og gøy å få være med i Design Teamet til Katharina, og jeg kan nesten ikke vente til stemplene kommer!:)
Du da, er det flytting på gang?:) Håper du har hatt en super sommer så langt!
Klemmer fra Camilla.

Andrea sa...

Hi Turid, great card!
Please visit my blog, i have a award for you!
Hugs, Andrea

Veronica sa...

Jeg har vært innom her flere ganger og tittet, men nå må jeg bare få sagt det! Du er skikkelig dyktig på fargelegging, og på "stæsjing" Får masse inspirasjon av deg:)

Gunilla/Nilla sa...

Vilket underbart härlig sommarkort.
Du färglägger sååå fantastiskt fint. Spetsen är ljuvlig och färgvalet läckert.
Ha en bra dag
kram/Gunilla

Gill sa...

Beautiful card, love the soft blue and the pretty lace, your colouring is fabulous
lv Gill x

ciiccii sa...

Vilka underbart fina kort du gör med en massa härliga detaljer.

Paradise sa...

tusen tack för dina goa ord inne hos mej! *glad*
kram Petra
http://paradises.blogg.se

agnes sa...

I've a award for you,you can see it on my blog.
Hugs Agnes

Line sa...

Hei Turid Mari!
Som takk for mye god inspirasjon vil jeg gi deg en award:) Du lager utrolig flotte kort!!
Instruksjonene kan du hente på min blogg;)
Ha en fortsatt god ferie!
//Line

Jorunn sa...

Ååå for et nydelig sommerkort! Og så utrulig vakkert fargelagt!!!
Lekre detaljer også!

Håper du har hatt en fin sommer! Ser du har hatt bursdag...Gratulerer med overstått dag! Håper du hadde en flott bursdag!

Klem,
Jorunn