onsdag 11. juni 2008

Practice makes perfect, right ;)?

Since I probably wont have any cards to show you any time soon, I'll just show you what I've been doing lately.. I've got my exames comming up, and I have to practice, practice, practice ;)
Hope you like it :)


A brides bouquet with white roses, babiesbreath, euchalyptus and pearls..

A close up..

A brides bouquet with carnations, phalanopsis orchids, panicum, grass and pearls..


Details, details, details ;)


A brides bouquet with roses, hypericum, calandiva and buplerum..

A Closeup..
A wrath for a funeral..

Closeup..

A wrath for a funeral..


A little closeup..

18 kommentarer:

Riet sa...

great work you""ve made I LOVE IT T
turid.
big hugs for you from me.
riet

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei Turid!!!

Så nyyyydelige blomsterkreasjoner du lager!!!!!!!!!... Utrolig flotte, både brudebukettene og kransene!!!!...

Jeg ønsker deg lykke til på eksamenen(e) din(e)!!! :)

Og god flytting, når den tid kommer!!!

Klem fra Hege

Lia sa...

hi turid,

Your flower brides bouqets are so lovely, I love it all. I hope your examen is good and that you have succeed with your examen
Big Hugs from me to you
Lia

Stinne sa...

waaau du måtte gerne lave min buket hvis jeg skulle giftes igen! Du er bare super dygtig- held og lykke med examen

Bunny-Zoe's Blog sa...

Oh wow Turid, you are so talented. I love your wonderful work and good luck with your exams. Hugs, Nikki x

Kristine sa...

Så utrolig fine de var! Lykke lykke til på eksamen! Skal jo selv opp i den type eksamen om ett par år..Du lager også utrolig fine kort!:)

Maria sa...

De var skikkelig flotte Turid. kjempeflink e du :)

Stor klæmm:)

Camilla sa...

Åhh...
Du visar inte bara fina kort här, utan helt helt ljuvliga blomster saker.
Har varit här många ggr.
Vad du är duktig.
Gillar den översta mycket.
Frågar dig igen:
Är det ok att jag lägger din länk till min bloggrunda där jag finner insperation? :)
Ha det såå gott...
Camilla

Rita sa...

Oi, disse var da fantastisk flotte!!!! Du er jo så dyktig, at eksamen ikke kan være noe å grue seg til!

Masse hell og lykke med den!

Hilsen Rita i Florø

Hanne sa...

Åh HIMMEL!!! Herrejemeni, så fine de var!!! Ja, består ikke du eksamen, så vet ikke jeg! Hadde jeg bodd i Harstad, skulle jeg blitt din stamkunde No1 på flekken :) UTROLIG vakre, jeg er målløs (og det sier jo sitt).

Lykke til, Turid, skal krysse det jeg har av fingre for deg!
(og jeg visste ikke at brudeslør heter babiesbreath utaskjærs, men det var jo et vakkert navn!)

Gode klemmer fra Hanne:)

CarolinesGlede sa...

TAKK! brudebukett nr. 2 er bestilt til mitt fremtidige bryllup!! den var rett og slett det nydeligste jeg har sett!! * gap *

Kristine sa...

Takk for det!:)
Ja, som du sier øvelse gjør mester!
Likte den buketten med Calendiva, var morsomt at du hadde brukt nettopp den planten i, de har jeg ikke sett noen har gjort før men det ble kjempe pent:)
Å den rosa kransen også var helt nydelig!

Kaia sa...

Å, så fine de var, har alltid vært misunnelig på dere som er så flinke med blomster.
Brudebukettene var helt utrolig fine.
Ha en fin dag ;-)

Camilla sa...

Wow Turid!! Dette var bare helt fantastisk nydelig! At du klarer å få det så vakkert!
Den første brudebuketten ligner på den jeg hadde i bryllupet mitt i fjor. Er kjempestilig med hvite roser! Har den hjemme ennå, men ser ikke like fin ut nå:( Men mange fine bilder da:)

Lykke til med eksamen, det kommer til å gå veldig bra, for dette viser at du er utrolig dyktig!!

God helg og stor klem, C.

alina sa...

I wish you good luck , I'm sure that everything will be OK , you have so much talent , it's just perfect what you have made with these flowers ! have a great weekend .

Kathy sa...

What beautiful flower arrangements you have created!! If I were a bride and got that I would be estatic!! Just gorgeous!!

Jorunn sa...

Åååå så utrulig nydeligt!!! Så flink du er! Eksamen til hausten kjem du til å bestå med glans!

klem,
Jorunn

Marte sa...

Jeg gjør som Caroline, og bestiller buketten med orkidèene! Alle var nydelige, men denne stjal mitt hjerte! Virkelig flott!

Godklem fra giftesyke Marte