mandag 12. mai 2008

Spring is here!?


Et til kort med de nydelige Pebbles Inc papiran som Christa kjøpte te mæ!!! :) Nu e det jo vår, men det snye som bare det utfør dørn hos mæ :/ Håpe at det blir bra til 17.mai i allefall :)
Knappan og blomstern e nåkka gammelt æ fant nederst i en av kassan mine ;) Ellers har æ prega den lys grønne arket med cuttlebug'en min :)
Another card with the gorgeous Pebbles Inc papers that Christa bought for me!! :) It's spring now, but outside my door it's snowing!! :/ I hope the snow is gone for the 17th of may :)
The buttons and the flower was found in the bottom of my stuff ;) The green paper has been embossed with my cuttlebug. :)

27 kommentarer:

Marja Sch sa...

What a lovely card. I hope to meet Christa again on the clubday we have next saterday. It will be much fun chatting with her. It feels like summer for over a week here in the Netherlands. It very exceptioneel so we enjoy it as long as we can. I hope some of it is comming your way. Hugs Marja

Marte sa...

Hei Turid!

Tusen takk for hyggelig kommentar!! :) Er ofte innom bloggen din å koser meg, du gir meg så mye inspirasjon!! (selvom jeg er dårlig til å legge igjen spor når jeg er inne å snoker)

Håper du har en herlig fridag!

Godklem fra meg

Camilla sa...

Wow!! Bare helt nydelig:) Den Tilda'en er såå søt, tenk å se så fornøyd ut når hun gjør husarbeid (det gjør ikke jeg!! hehe). Du er bare en mester i fargelegging!! Stor klem, Camilla

Tiets sa...

I love your card... great coloring!!

Majamelon sa...

Underbart kort och jättefint färglagt!!

Ha en härlig kväll!

Gunilla/Nilla sa...

Ett riktigt härligt vårkort í ljuvliga färger. Det är så läckert färglagt.
Ha en skön kväll
Kram/Gunilla

My Paper World sa...

Oh wow! Turid! Your colouring was always great! but it's just getting better and better! This looks really BEAUTIFUL!
You are a fantastic cardmaker!
Hugs!
Nicola xx

alina sa...

It's a beautiful card !

CarolinesGlede sa...

nydelig kort! gir meg en skikkelig vår og sommerfølelse! nå som jeg nyter sola og varmen ute! :D .. hele 24 grader her nå!!

Hilsen fra minsten!

Elisabeth sa...

heiiiiii
åååå så fint kort du har laget;) og nytt bilde har du også fått deg.. kjempe fint;)
håper du har hatt en kjempe fin pinse;)
tusen takk for koselig kommentar hos meg...
ha en kjempe fin uke
klem fra elisabeth

Hanne sa...

For et nydelig kort, Turid, dette tenker jeg er rene terapien for deg og været ditt :/ Utrolig flotte farger!!

Åsså så artig at du kjenner Tove!! Vi var veldig gode venninner for mange år sia, jeg bodde på Borkenes et år, og i det siste har vi tatt opp kontakten igjen, så nå håper jeg vi treffes om ikke så altfor lenge :)Du må hilse uansett!

Klem fra Hanne:)

Unni sa...

Nyyyydelig kort med deilige pastellfarger:)
Likte veeeeeldig godt overskriften til bloggen din.
Unni

Paradise sa...

Nämen nämen nämen!! En ny header!! ÅÅÅhh va fin den var!!!! =D
Å ett nytt sött foto på dej!! =)
Vilket härligt kort du gjort!! Vårigt med sköna färger!! =)
Tusen tack snälla du för de söta orden!! *glad*
Många kramahttp://paradises.blogg.ser Petra

Hulda sa...

Kjempefint og vårlig kort, fine vårfarga. :) Ja, e det ikkje helt grusomt med denna snyen, sukk...

Andrea sa...

Oh wow - the card is so wonderful!

xAndrea

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei!

Så mye nytt og fint det er å finne her hos deg! Nydelig vårkort! :o)

Ja, man kan jo undres litt over hvor våren blir av her nord - det snør i øyeblikket her i Tromsø... Hurra! Snart er det 17. mai!!!... Det blir vel stillongs i barnetoget i år?...

Kortet ditt utstråler iallfall vår med sine lyse og lette farger! :o)
Herlig fargelegging!!! Du er dyktig! :)


Headingen din er også bare sååå nydelig - jeg er stor fan av fargen blå, vet du!

Ha ei fortsatt fin uke og god 17. mai - hvis jeg ikke "ser" deg før det. :)

Klem, Hege

Agnes sa...

wauw great card very nice coloring.

Jorunn sa...

ÅÅÅ så nydelig! Så herlige vår farger og skjønt stempel som du hadde fargelagt nydeligt!!

De rammene på kortet som du spurte om i bloggen min, er stempel. Clearstempelsett frå Prima Marketing, mange ulike rammer i den stilen i ett sett!
Har kjøpt mitt hos www.franticstampers.com

klem,
Jorunn

Inger Marie sa...

Hei vennen :)

Åå så herlig og vårlig kort du har laget og du fargelegger bare så utrolig flott vennen:)
Og så fint bilde av deg og da :)
Håper alt sår bra til og at du hadde en fin pinse :)

Ha en fin dag!!

God klem fra Inger Marie

karin xoxo sa...

this one is so very sweet. love it.

Kortmanitove sa...

Så søtt et kort! Liker fargevalgene dine, og så har du mala så utrolig fint!
Tove

My lifes inky escape and more sa...

I love your blog! Your cards are wonderful!

Deb sa...

this is so pretty, the papers are fabulous and I love your colouring!

Hanne sa...

Hei igjen,

stikker bare innom for å svare på det du spurte om i bloggen min, men den swirlen er kuttet på Silhouetten serru - har ikke sånn QK jeg. Så da får tipset bli å kjøpe seg Silhouette?? *hehe*

klem fra Hanne:)

Camilla sa...

Hei igjen!! Ja hadde en kjempefin 17. mai, med masse god mat, og tog og skuespill og alt som hører med:)Ikke minst hadde vi SOL!! Håper du også hadde det fint, og ikke har snødd bort...!

Så dere er på utkikk etter hus! Det er jo kjempespennende!:) Håper dere finner et kjempesoselig et, med stort hobbyrom;)

I dag har jeg bare sittet inne og rettet tentamen... Men nå er jeg endelig ferdig med det jeg hadde satt meg som mål! Så jeg er snart igang med å male et nytt hanglar-motiv!:) Det var liksom premien;) Må gi meg selv det, ellers blir jeg aldri ferdig...

Håper du har hatt en fin dag, og jeg venter spent på ditt neste kort;)

Stor klem, Camilla.

Bunny-Zoe's Blog sa...

Gorgeous card as always Turid. So pretty and love all the detail. Hugs, Nikki x

Inger Marie sa...

Hei vennen :)

Vil bare inn og si hei :)
Håper alt står bra til i disse eksamens tider :)

God klem fra Inger Marie