mandag 5. mai 2008

Award...


Fikk denna "hjemmelaga" awarden av Hulda.. Tuusen takk!!!

Så skulle man gi den videre til 4 andre.. Vanskelig som alltid å velge!!!
Den første vil æ gi til Camilla, en kjempetalentfull kortlagar!!
Ho bruke nydelige detalja, og farga på kortan sine. Dessuten e ho ei hjelpsom og kjæmpesøt
jenta :)
Nummer to går til Inger Marie, som har gitt mæ masse inspirasjon og hjelp :) Også legg ho igjen så mange koselige kommentara inne hos mæ :) Talent har ho i bøtte og spann.. alltid gøy å kikke innom bloggen hennes å se om det har kommet nåkka nytt :)
Den tredje må bli ho Elisabeth, inne hos ho finn man både nydelige kort og LO's :) Masse herlige detalja bruke ho også :) Tusen takk før alle koselie kommentara inne hos mæ :)
Sist men absolutt ikke minst e ho Anita, som e en stoor inspirasjonskilde!! Inne hos ho finn man masse inspirasjon og nye idèa! Ho e en konge på fargelegging og har på toppen av det heile har ho et herlig vesen!! :)
Så mange andre æ gjerne ville gi til, men denna gangen gikk det ut på å gi den videre til bare fire..

9 kommentarer:

Hulda sa...

Så artig at du ga den videre så fort. :)

Anita Hagen sa...

Men tusen takk kjære deg, dette var utrolig koselig og DU VERDEN så flotte ord du har skrevet om meg *klemmeliklem*

Skal forsøke å få sendt den videre snart... (dagene løper litt i fra meg etter at vi kjøpte oss nytt hus).

Ha en riktig god natt, vennen!

Klem Anita

Elisabeth sa...

heiiiiii
ååååå tusen tusen takk;) så snill du er altså;)
her fyker dagene som bare det.. nå er jeg glad for at konfirmasjonen er over.. så nå kan jeg kose meg med noen kort snart hi hi.. men først tror jeg at jeg må har en opprydning på hobbyrommet hi hi. tenkte jeg skulle få tid til det i dag men nå måtte jeg bare ha en liten bloggrunde;) og her inne er det alltid så mye fint;)
du gir masse inspirasjon;)
ha en super duper kveld
goooo klem

My Paper World sa...

You got another award? you deserve it! I LOVE your work!
Hugs! xx

Camilla sa...

Wow!! Tusen takk!! Nå ble jeg SUPER GLAD!! Så rørende og hyggelig det du har skrevet om meg:) Du er altfor snill...! Nattaklem, Camilla.

Inger Marie sa...

Hei vennen :)

Tusen tusen takk for awarden...du e nå bare såå god og snill da:)
"Klemmmmmmmmmmmm"
Åååå sukk så mye fint du har laget siden sist. Det ene herlige kortet etter det andre. Likte super godt posen du hade laget og Sarah kortet var jo såå skjønt.
Mye å studere å se på her....

Har hatt det så fint på Gran Canaria kan du tro....skulle gjerne vært der mye mye lenger.
Men nå ser det nå ut som det blir litt sommer her også.

Ha en fin kveld!!

God klem

Elisabeth sa...

hei hei igjen;)
tuuuusen takk for så koselig kommentar hos meg;) *smiler*

Ja jeg er kjempe fornøyd med cricut`n min;) jeg kjøpte den i steden for sill, for med cricut kan du bare sette i stikk kontakten og sette i gang... hi hi...

ha en kjempe fin helg

god klem

CarolinesGlede sa...

hehe :) jaja noen måtte jo ta over den plassen som minsten også :P ..
bare koslig å bli lagt til :)
Kanskje jeg også får litt hyggelig besøk hihi :)
Ser dere har masse utfordringer og litt av hvert her inne :) mange som får så mye fint!! får prøve å finne ut av hvordan man blir med på sånt tror jeg :) .. jeg vil også ha mye fint!! hehe

Laila sa...

Vil bare gratulere med awarden og gi deg en til...i bloggen min.
Klem