mandag 14. april 2008

Two peas in a pod..

Her kommer et kort æ laga på lørdagen, men ikkje har hatt tid å legge ut før nu.
Va kjæmpespennanes å lærerikt på distriktsmesterskap i blomsterdekorering i helga :)
Her har æ brukt et kjæmpesøtt stempel fra Whipper Snapper, som æ fikk i julegave av Marianne.

Here comes a card I made on saturday, but didn't get to post until now..
Had a great and educational time at the flower championships this weekend :)
Om this card I've used a supercute stamp from Whipper snapper that I got for christmas from
Marianne.

7 kommentarer:

Viv sa...

This is absolutely delightful Turid. I just love these earthy colours and those peas are adorable. Viv xxx

Jorunn sa...

Wow...2 nye lekre kort igjen, siden sist eg var innom!!
Herlige fargekombinasjoner og lekre detaljer som alltid!
Og begge desse WS stempla er jo så herlige!!!!

klem,
Jorunn

Bunny-Zoe's Blog sa...

What a fun stamp Turid. Beautiful card as always. Hugs, Nikki x

Tiets sa...

it's a lovely stamps Turid and you made a wonderful card with it!

little angel sa...

wonderful and so funny!
little angel
http://lepetitmondedechristine.over-blog.com

Camilla sa...

Så kult kort!! Har ikke sett det stempelet før, søtt og morsomt:) Liker fargene og mange spennende deltajer som alltid;)

Klem,
Camilla

Camilla sa...

Hei igjen:) Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min, svarer deg her jeg, sånn at jeg vet du har fått svaret:) Servietten så jeg hos Hilde, http://stempelgalsverden.blogspot.com/. Der hun brukte dem på mange fantastiske kort. Og så la hun servietter ut for salg, og da sendte jeg en mail, og noen dager etter fikk jeg servietter i lange baner i posten!;) Ha en fin lørdagskveld! Klem, Camilla