søndag 27. april 2008

Scrappekveld fra 20.00 til 04.30 ;)


I gårkveld satt æ og Marianne oppe fra 20.00 til 04.30 å koosa oss me kortlaging. Vi hadde fått et oppdrag med å lage sånne små lilla veske som sku fungere som bordkort i en barndåp. Idèen te de e fra Stampin' Academy , der ho kalle de nugget purse. Også måtte vi jo stemple litt når vi va ferdi ;) Stemplan på kortan her har æ lånt hos Marianne. Hm.. Fargan blir liksom aldri det samme når man scanne det, så æ trur nesten æ ska prøve å ta bilde av de sånn som mange av dåkker andre gjør..
Last night me and my friend Marianne were up from 8 pm to 4.30 am having fun stamping and making cards :) A friend of hers is having har little girl baptized, and we made little purses that's gonna work as name cards for the tables. The idèa for the purse is stolen from Stampin Academy
where she's made it as a little nugget purse. When we were done we had to stamp a little, so all the stamps I've used here I've barrowed from Marianne.
hmm.. The colours never turn out right in the scanner, so I think I'll have to try using my camera, like so many other of you..



18 kommentarer:

Rita sa...

Nydelig kort igjen!! :o))

Utrolig at fargene stemmer så godt, med tanke på at dere satt halve natta hi-hi...

Det er rart som timene flyr når en koser seg!!

Paradise sa...

WOW!! Vilka superfina kort du gjort!!
Älskar dem båda!! Härliga färger å så fint upplägg!!
Det första är så sött, för det ser ut som en väggalmanacka! =)
Tack för att du delar med dig av allt fint du gör!! =)
kramisar Petra
http://paradises.blogg.se

Anja's weblog sa...

Wow, love your cards!! They are beautiful:))

Hugs from
Anja

Anja's weblog sa...

Hi turid Mari,

I am honored you will put my blog on yours:))
I've already add your blog to my favorite blogs. Is that ok?

Hugs
Anja

Bunny-Zoe's Blog sa...

Hi Turid, Wow, you was up so late. Both cards are so great but the top card I love best with that cute little bear. Both have such beautiful papers and design. Hugs, Nikki x

Gunilla/Nilla sa...

Du gör såå fina kort så man blir alldeles stum. Så underbart färglagt och så fint kombinerade. Det är en fröjd att kika in här!!
Ha en skön söndagskväll
kram/Gunilla

stardustgemsandribbon sa...

Two gorgeous cards, so sweet.

Marianne sa...

Utrolig men sant!!
3 nye kort på bloggen min!!
Æ e inspirert etter gårdagen:)
hihi:)

My Paper World sa...

Sounds like a great night, stamping with your friend Turid!
and I love what you made, they are so pretty!
Nicola xx

Majamelon sa...

Tack så mycket=)
Jättefina kort du gör!!! Så söta=)
Färglägger du med promarkers?

Kram
Malin

Hulda sa...

Så søte kort! Jeg bruker å lage kortene halvferdige, så scanner jeg, og gjør det ferdig i et fotoprogram. I helga har jeg jobba med et bryllupskort og et konfirmasjonskort. Bryllupskortet plages jeg skikkelig med, fordi fargene ble så ulike originalen, etter at det ble scanna. Men, ser ut til at det ble bedre når jeg fikk fiksa litt på fargene. Synd at ikke fargene blir helt like etter scanning.

Hege-Annie Simonsen sa...

Nye flotte kort her inne hos deg igjen!

Gleder meg til å se deres versjon av de søte små veskene som ble demonstrert på den videoen!
Tenker dere hadde det kos med hobby, i de sene nattetimer!! Tida flyr, når man har det gøy!!! :)

Ønsker deg ei god uke!

Andrea sa...

Oh my god, this card is so wonderful! I love it!!

Hugs, Andrea

Tiets sa...

pfff a great and long night but your cards are really cute!

Camilla sa...

Nyyydelige kort Turid!! Sikkert kjempekoselig å lage vesker og kort hele natten. Var inne og kikket på linken du la her, tusen takk for du delte den! Mange gode tips der.
Nattaklem fra Camilla.

Nunne sa...

Du er knallflink! INGEN som sier at de lager kort på bestilling, gjør DU? Jeg burde laga sjøl...:( et kort til ei venninne som skal gifte seg... har du tid? og pris eventuellt!
Klem fra Nunne..

Nunne sa...

Jeg likte hvertfall kortene dine veldig godt!! Du har en stil jeg liker! Syns du utmerker deg! Og nå har jeg vært innom mange andre... Jeg har sett mest hånarbeider på bloggene rundt om, så dette var helt nytt for meg. Har kosa meg sånn inne på bloggen din.
God natt..

Githe sa...

Hei
Kjempefine kort,jeg liker stilen din:)