tirsdag 29. april 2008

Just a brown paper bag?! :)


Æ lage denna gaveposen av en gråpapirpose. Første gangen æ så idèen va på Stampin' Academy
sin blogg, men det va først da æ så den inne hos Anita at æ fikk løst å prøve mæ på en sjølv, søt ikkje sant?! ;)
Bildet e litt uklart, å æ veit ikkje heilt kaffør.. Lengre ned på sida kommer nån detaljbilda som e litt bedre..


I made this gift bag out of a brown paper bag. I first saw the idea on Stampin' Academy's blog,
but it was when I saw it at Anitas Blog that I really got tempted to try making one of my own. Cute, right?! :)
Sorry that this picture is kind of blurry.. I don't really know what went wrong.. Further down the page are a cuple of close ups that look a bit better..

Magnoliastempel farget med distress inks.

Magnolia stamp coloured with Distress inks.


C'en e stempla med JustRite sin Monogram stamper, som æ har kjøpt på Bikuben.
Teksten "you are my friend" e et stempel fra Heidi Swapp også fra Bikuben.
The C is stamped with JustRite's monogram stamper that I've bought at Bikuben.
The text "you are my friend" is from a Heidi Swapp stamp, which is also from Bikuben.










19 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig papirposebag! Jeg var innom Anitas blogg i går og så det hun også har laget. Fikk lyst til å prøve selv å lage en slik pose!!!

De swirlene er jammen fine og flotte! Fikk lyst på sånne!!! Hvilken produsent er det da/navn på settet? Ja, jeg antar det er Clearstamps?..

Ha en fantastisk dag!:)

Andrea sa...

A wonderful paper bag, i love the colours!!!

xxAndrea

Gunilla/Nilla sa...

Vilken härlig påse du har gjort. Mjuka härliga pastellfärger. Såg också dom hos Anita och har tänkt att prova mig på att göra en. Vet inte riktigt var jag ska få tag i tomma påsar bara. Men det är en så kul present när man går bort.
Ha en bra dag
kram/Gunilla

Jorunn sa...

Å så nydelig denne posen vart i herlige farger!! Så flott fargelagt også!!

Forresten så var det komt til masse flott her i bloggen din mens eg har værte litt "ute"!
Herlige fargekombinasjoner og lekre detaljer som alltid!

klem,
Jorunn

Bunny-Zoe's Blog sa...

This is just so pretty Turid. You have inspired me to give this a try. Hugs, Nikki x

Camilla sa...

Ohhh! Denne var utrolig lekker!! Så stilig det ble med de swirlsene. En dag når jeg får "tid" vil jeg også lage en pose! Har printet ut "tutorial"(oppskrift)til en på bloggen hos Claudia Rosa. Så kanskje.. Veldig gøy å komme inn hit og bli enda mer inspirert!!
Ha en koselig kveld:) Stor klem Camilla.

My Paper World sa...

It's a great project Turid! You decorated the bag beautifully! I love the cute little tag too!
Hugs!
Nicola xx

Lene sa...

Her er det alltid en fryd å stikke innom! Nydelig pose. Jeg måtte jo prøve dette jeg å, og fikk laget tre stk i går:) (Bare jeg hadde fått kameraet til å funke så jeg kan legge de ut *grrrr....*)

Er det greit at jeg legger deg til i bloggen min?

*Klem*

stardustgemsandribbon sa...

Fantastic! Love how you have created the bag and your colouring is fab!

Rita sa...

Så flott gavepose, så anvendelig.

Og en blir jo minst like glad for innpakningen som selve gaven ;o))

Det er bare å lage seg et lager!

Takk for titten!

Rita

Kaia sa...

Ååååå så fin den var, helt nydelige farger. Har du stemplet på swirlene, eller er det papiret som er sånn ?? ;-)

Tiets sa...

You made a perfect bag !! I love those colors and the stmpas you've used!

Annapurna sa...

Beautiful bag! Stopped by to say hello from Nicola's blog. You have some nice selection of images. Love all your creations and the coloring on them.

Hulda sa...

Det ligger en hilsen til deg på bloggen min. :)

Anita Hagen sa...

Å fy flate, denne ble lekekr. Nydelig og lekker...som alt du lager.

Klem Anita

Hanne sa...

Hei Turid,

nå har jeg sett navnet ditt i så mange innlegg at nå MÅTTE jeg bare titte innom - og det angrer jeg jo ikke på, akkurat! Du verden, så mange flotte kreasjoner du har laget!!!

Masse tips å hente her, så jeg legger gjerne en link til deg, sånn at jeg finner lettere tilbake:)

Klem fra Hanne:)

CarolinesGlede sa...

Denne paperbagen var helt nydelig :).. er helt ny her inne jeg da.. men er ofte innom sida di! er så utrolig mye fint her! :)

Camilla sa...

Åååå du altså!!! Din søte luring!;) Gjett om jeg ble overrasket da jeg måtte på butikken å hente pakke!!! Posen og innholdet var fantastisk!! *rørt* og *glad*. Du er sååå snill du!! Den står her på kommoden. Og jeg har hatt den med til svigermor på visning, som også ble veeeldig imponert:) TUSEN TAKK! Dette var en kjempe overraskelse:D Vi snakkes! Stor klem, Camilla.

All Pink girl sa...

Wow this is so gorgeous ,love your work ,Dawnx