søndag 2. mars 2008

Skjærebrett og lim :)

Jippii =) I går kom det nye skjærebrettet mitt i posten med ulike tilhørende blader :)
Har lenge hatt et helt enkelt et fra Fiskars, men er så lei av at det ikkje kutter beine linjer, så nå håper jeg at dette er bedre på akkurat det ;) Det heter forresten Cutterpede Trimmer og er fra EK success..


Yahoo =) Yesterday I got this new cuttingboard in the mail :) I've had a simple on from Fiskars for quite a while now, and I got tiered of the fact that it won't cut straight lines, so I hope this new one will be better at just that ;) It's called Cutterpede Trimmer and is made by EK success..


Ellers har jeg mast litt her inne på bloggen om at jeg plages med å finne et lim/tape jeg er fornøyd me, derfor har jeg kjøpt inn litt forskjellig som jeg skal prøve :)
Takk til dere som har foreslått, dette ble bestilt før jeg la ut spørsmål, så jeg får vel prøve disse typene først, og hvis de ikkje faller i smak har jeg listen klar :)

Også en stooor takk til Hege-Annie som hjalp meg med å bestille Magnolia-pakken :)
Takk til deg også, Tove (KortmaniTove) for ditt forslag. Kom inn på bestillingssiden via den linken du gav meg :)

I've also been naging abit about not finding a glue or tape that I'm sattisfied with, so I've bough some different kinds to try :)
And then a "thank you" to the ones who have recommended, I ordered this stuff before I put the question out on my blog, so if none of these kinds are okey I know what to try next ;)


And then a biiig thanks to Hege-Annie who helped me order the Magnolia-clubkit :)
A thank you to you to, Tove (KortmaniTove) for your suggestion. I got in to the clubpage via the link you put on my blog :)

1 kommentar:

Inger Marie sa...

Heii vennen!!

Så gøy med nytt skjærebrett da, jeg har også Fiskars og det irriterer meg att det ikke skjærer beint. Nå skal det bli spennende å høre om hvordan dette er.
Så herlige de 2 kortene under her er...
Jeg har også fått vært litt kreativ idag. Har likksom vært litt i dvale, men idag løsnet det litt.

Ha en fin ny uke!!

God klem