søndag 9. mars 2008

Guttan mine.. My boys..









11 kommentarer:

Marja Sch sa...

What a beautiful pictures. Over here it is very rainy. Hugs Marja

Hulda sa...

Så fine hunda du har. :) Jeg kjøpte faktisk en pakke hos hver av de butikkene. :)

Hulda sa...

Ser at PAPIRLOFTET har mange slike pakker, under mønsterark, Jenni Bowlin. Mange fine farga der.

Janny sa...

what a great pictures and ooooh I love snow, i haven't seen snow for months.

Inger Marie sa...

Hei vennen!!

Så herlige hunder og så utrolig mye snø da :)
Nyydelig kort under her Turid :)
Nydelig fargelagt :)
Du er så flink!!

Ha en fin kveld

God klem

Kortmanitove sa...

Hei, så flotte hunder du har! Skikkelig i sitt rette element der de ligger i snøen.. Har hund selv, og det er bare så utrolig mye selskap i dem. Du lager masse fint , og jeg er stadig innom bloggen din, må bare bli flinkere til å legge igjen noen ord... Du spurte om jeg lagde eyelets-hullene på frihånd, og det er nok en linjal inne i bilder her ja. Ikke det at det er helt perfekt da, men det hjelper litt å sette noen små merker før man huller ut :) Ha en fin kveld!
Tove

Elisabeth sa...

åååå så skjønne de var da;) og så herlig vær dere har da.. blir nesten litt misunnelig her jeg sitter..

og kjempe nydlig kort du har lagt under her;) du er bare så flink!!!!
Ha en fin uke

Klem fra elisabeth
( jeg hadde skrevet en laaaaang mld til deg tidligere men fikk feilmld når jeg skulle publisere den.. håper du får denne..)

All Pink girl sa...

Wow what fabulous photos thanks so much for sharing ,Dawnxx

Paradise sa...

Vilka sötnosar!!! =D
Tack för dina alltid så gulliga ord inne hos mej!! *glad*
kram Petra

Anita Hagen sa...

nomiiin, så fine gutter. Kan godt forstå at du er glad i disse *sukk*

Gud hjælpe mæ så flotte kort du har laget også, både "klem" kortet og påskekortet. Du er en råtass på fargesammensetninger og fargelegging asså. Lekkert, Turid!

Ha en super dag videre!

Klem Anita

Tiets sa...

wowww that are big boys you have!! I have a little one!!