onsdag 5. mars 2008

God påske.. / Happy easter..




10 kommentarer:

Inger Marie sa...

Så utrolig kreativ du har vært da :)
Nydelig vårlig kort igjen i herlige farger.

Ha en god natt vennen!

Klem fra Inger Marie

Lia sa...

such a sweet and beuatiful card you made,I love the eggs in the grass

Paradise sa...

Tack för söt kommentar inne hos mej! *glad*
visst är det roligt å göra påskkort!! =D
Dina är superfina!!!
MÅnga kramar Petra
http://paradises.blogg.se

Jorunn sa...

Heisann!!

Herligehet så vakkert påskekort!! Utrulig skjønt, med herlige farger og detaljer!

Du spurte om den kvite pennen eg bruker...Det er gele-penn..men etter at den er tørka første gangen så går eg over en gang til...og då vises det mykje bedre!

Klem,
Jorunn

Hulda sa...

Så nydelige kort! Påskekortet var skikkelig vårlig, likte også det under i rosafarger veldig godt. Herlig og vårlig!

Aud sa...

Åh, så nydelig dette var!♥

Du spurte om papirene på det siste Sarah-kortet mitt; det blå med hvite prikker er fra en Tilda pakke kjøpt på Panduro, det rosa med ruter kjøpte jeg for 'hundre år' siden på Hobby Norge mens de ennå hadde butikk her i Trondheim, det stripete er fra en megasvær papirpakke som jeg kjøpte fra Hobbykroken, også dette er lenge siden...

Janny sa...

ooh this is soo lovely and the details are great!

My Paper World sa...

Ooh! so cute Turid! I LOVE the sweet stamp and the great colour combo!
Nicola xx

Kortmanitove sa...

Du har fått skikkelig vår i kortene dine i det siste! Lyse lette farger som gjør at jeg får lyst til å plante ut blomster i hagen...men d er nok litt tidlig ennå ja. Får nyte stemningen her inne hos deg så lenge. Kjempefine kort!

bastelkueken sa...

this is a wonderful and great card - I love it.. fantastic