onsdag 27. februar 2008

Hei og hopp alle bloggere :)

Tenkte at jeg skulle spørre meg litt til råds her inne, siden det finnes så mange flinke og erfarne scrappere/kortlagere der ute :)
1. Er det noen som har forslag til lim som sitter godt og ikke krøller arket ( gjerne dispenser med dobbelsidig tape) :)

2. Er det andre enn jeg som plages med å komme inn på Magnolias klubbside?! -Jeg blir så fortvilet :/ Vet ikke nårtid fristen er over og stemplene er alltid så nyydelige!!!! :/
Kanskje noen der ute kan være interessert i å bestille de for meg?! Jeg betaler selvfølgelig frakt og alle kostnader :)

Hi all bloggers :)

Thought I'd use my blog to ask for some advice, since there are so many talented and experienced scrappers and cardmakers out there :)
1. Is there anyone who would like to recomend a glue that is strong and doesn't curle the papers ( preferably a dublesided tape) :)

2. Is anyone other than me having problems getting in to Magnolias clubpage?! - I'm so disappointed :/ I don't know how much more time before they stop selling it, and their stamps are always sooo adoreable!!! :/
Maybe there is someone out there who would consider buying them for me?! I'd pay all costs and shipping ofcourse :)

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

hei hei
og tusen takk for så koselig hilsen hos meg;) blir så glad;)
hm.. tape ja.. der har jeg prøvd utrolig mange men har kommet frem til vanlig dblsidig tape er best. Jeg bruker en fra stamp it, det er en super tape.. altså går ikke ann å angre der.. eller så har jeg også en annen som også er dblsidig som du helt sikkert får kjøpt hos en elite foto butikk, scrapper choice heter den, det er 25 m på den og den kan du klare å få det opp igjen hvis du har gjort feil.. dispensere har jeg dårlig erfaring med.. har funnet 1 som er god men det er en kveld så er den tom.. så det blir dyrt i lengden. Limstift synes jeg blir for kliss..

Jeg har ikke bestilt magnolia stempler på lenge. Det har vært så mange som ikke har fått stemplene de har bestilt, men betalt, så jeg har rett og slett ikke lyst å kaste bort tid, penger og energi på det. syns heller hAnglar stemplene er søtere.. sorry kunne ikke hjelpe deg der..
Håper alt står bra til med deg;)
ha en fin onsdag du også.
klem fra elisabeth

Hege-Annie Simonsen sa...

Heisann! :-)
Jeg bruker dobbeltsidig tape som lim for å sette fast papir og kartong. Fant ut at dette ble best, etter at jeg fikk nok av krøllete ark og kort som buet seg etter lim-bruk. Panduro selger dobbeltsidig tape på rull, i ulike bredder.

Selv har jeg en forkjærlighet for Scotch sine "mounting squares" - ferdig oppdelte firkanter som man gjerne bruker til å montere bilder i album med. Du kjenner helt sikkert til disse.

Jeg bruker forskjellig lim til å feste ulike detaljer som blomster, blader, osv. på kortene.

Om det finnes noe brukbart lim som ikke krøller papiret for mye, er jeg også interessert i å få vite det. Er enig med Elisabeth i at det blir mye kliss av limstift, selv om en del av dem ikke krøller papiret så mye. :-)

Ang. Magnolia: Jeg hadde også problemer med å komme inn på den riktige siden for å få kjøpt den nye klubbpakken. Fryktelig irriterende, ja! For jeg var jo tidlig ute i forhold til å få den bestilt!... Forsøkte hver dag, helt til jeg klarte å få bestilt ved bruk av Mozilla Firefox som nettleser. Har du ingen i din omgangskrets/ i Harstad som kan forsøke å hjelpe deg? Hvis ikke, kan jeg godt prøve! :-)

Hilsen Hege

Hege-Annie Simonsen sa...

Jeg glemte å gi deg mailadressen min, i tilfelle du trenger den: hegeas@start.no

Hilsen Hege-Annie Simonsen

Ann sa...

Hei hei!

Flott blogg :) Æ sverge tel Biltema-tapen (dobbelsidig). Den e kraftig og tynn, og æ har enda tilgode at den krølle nåkka på mine kort :) Men den e ikke på dispenser..

Hilsen
Ann

Aud sa...

Send meg en mail, slik at jeg kan få sendt deg en link!