lørdag 1. mars 2008

Favorite challenge..


Her kommer mine bidrag til Auds favoritt-utfordring. Har falt pladask for de nye umonterte Pandurostemplan, så de er for tiden min favoritt :) I tillegg eeeelske æ detta mønsterpapiret fra Pebbles Inc, som Inge har vært så snill å sende mæ :)
Ellers har æ fått inspirasjon fra blant annet Tiets til å maskere flere stempel sammen :)
Rosa er min favorittfarge og det er vel en grunn til at æ stort sett bruke mørk brunt på alle kortan æ lage ;)

Here comes my contributions to Auds favorite-challenge. I've fallen head over heels inlove with the new stamps from Panduro, so they are my favorites right now :) I also loooove this designpaper from Pebbles Inc, that Inge was so kind to send me :)
I've also found inspiration in Tiets blog to mask different stamps together :)
Pink is my favorite colour, and I think there is a reason why I use dark brown in (almost) every card I make ;)
Igjen et av de supersøte stemplan fra Panduro Hobby, men her kombinert me fleire Magnoliastempel: (enda en favoritt) Gresset, sommerfuglan og skyan.
Elske kombinasjon mellom grønt, blått og brunt.. Gir mæ sånn vårstemning!!
I tillegg elske æ polkadots og dekorbånd som du kan se :)
Nu e det kveld og mørkt og det e på tide å luske sæ i seng.
Gonatta alle sammen :)

Again the supercute stamps from Panduro Hobby, but here combined with several Magnoliastamps: (another favorite) The grass, the butterflies and the clouds.
I loove the combination between green, blue and brown.. Gives me a feeling of spring!!
I also love polkadots and ribbons as you can see :)
It's dark out and time to go to bed.
Good night everyone :)

15 kommentarer:

Aud sa...

Åh, disse var helt nydelige!♥
Tusen takk for at du ville delta i utfordringen min! =D
Ha en fortsatt fin helg!

Hulda sa...

Så flotte kort du har laga. Jeg falt spesielt for det siste, veldig fint med sommerfuglene som står litt ut av bildet. Virkelig vårlig og fint. :) Ha en fin lørdag.

Unni sa...

De var nyyyyydelige begge to, kan godt forstå du har falt for de stemplene de er jo så søte:)
Min favoritt ble kort nr.2 selv om jeg er veeeeldig glad i rosa:)
Lykke til!
Unni

Kortmanitove sa...

Hei! Jeg har funnet en link som hjalp meg til å bestille Magnolia-klubbpakken!
http://www.dreamcottage.nu/Club/index.html?lang=en-us&target=d1.html&lmd=39479.477049
Håper den fungerer for deg.
Flotte kort du har laget også, søte de stemplene fra Panduro.
Jeg bruker fototape til å lime papir sammen på kortene mine. Kjøper de hos fotoforhandlere, og de er ferdig kuttet i biter, men jeg bruker å klippe de i to for det er så bra lim på dem at du ikke trenger store biten...
Ha ei fin helg!
Tove

Tiets sa...

OOoo i'm in love too with these beautiful panduro stamps and your card are so great!
where can I buy those stamps Turid?

Marja Sch sa...

I love your cards they are so cute.

**Inge** sa...

Your cards are lovely! Those stamps are very, very cute;-)

XO, Inge

Elisabeth sa...

heiiiiiiiiiiii
ååååå så nydelige kort du har laget til utfordringen;) likte begge to like godt jeg da;)
ha en kjempe fin lørdagskveld
klem fra elisabeth

Janny sa...

ooooooooh that is great, I love those stamps and the way you mixed them!

Wenche sa...

Så flotte kort du har laget! Liker fargene du har brukt og selvsagt stempelmotivene....

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelige kort! Liker godt kombinasjonen av både brunt og rosa Og brunt og lysblått/blått.

Håper du hadde en fin skitur og at søndagen også blir riktig fin videre! :-)

Bare hyggelig å kunne hjelpe, slik at du fikk bestilt Magnolia-klubbpakken, til slutt! ;-)

Klem, Hege

Stine sa...

Oi, her va det kommet nytt fra deg, skikkelig skjønne kort du har laget!! Du er så flink med farger og oppsett, liker stilen din kjempegodt!

Ang lim så er jeg veldig tilhenger av 'mounting squares' til ark, og den midterste zig lim-penna til pynt og sånn. (Billig hos TreL!)

Håper du har fått bestilt magnoliapakken, har lest at mange hadde trøbbel med å komme inn der, og trodde de hadde klart å fikset det til nu. Den sendes vel ut i April/mai mener jeg å huske, håper tia går fort! :)

Ha en finfinn søndag!

bastelkueken sa...

both of them are so cute and sweet - perfect....

bastelkueken sa...

I have to blog an entry made and seen these beautiful cards. Can you possibly tell me how to read and where you bought it did - and I hope you understand English, because the translator is not in Swedish.
Greeting loved ones

traciejane sa...

gorgeous card, loving the stamps, lol, just been viewing your blog and wow our work it gorgeous :-)x