onsdag 30. januar 2008

7 sannheta..

Fikk denna utfordringa fra Unni og Inger-Marie.. Takk og takk :)

Syv sannheta om mæ :)

1. Når æ tenke mæ om så e æ faktisk et A-menneske.. Selv om det i ukedagan e kjæmpevanskeli å komme sæ ut av senga, så står æ sjeldent opp etter ni i helgen.. (før da må æ bruke dagen ;)
2. Æ e en skikkelig mammadalt, å brukte sutteklut te æ gikk i 7.klassen!! (hahaha)
3. Hvis nån tar mæ på kverveln vil æ kaste opp...
4. Æ elske rosa, og den stakkars kjæresten min må leve me lys rosa alt i leiligheta vårres ;)
5. Et av de første ordan æ lærte mæ va "Hæstkuk".. hehe.. (selv om æ e nordlenning e det ikkje så vanlig som dåkker kanskje trur) ;)
6. Æ e ganske emosjonell, og grin minimum en gang hver dag, om det e for at æ tenke på nåkka trist eller at æ ser nåkka nåkka på TV ;)
7. Æ har ingen hobbyrom, så korttingan mine ligg strødd utover spisestuebordet og på gulvet rundt det :/ (Har begynt å leite etter leilighete som e te salgs, å da ser æ etter et med to soverom sånn at et kan være te utstyret) :)


Det ser ut som at de fleste har fått denna utfordringa, så æ veit ikkje heilt kæm æ ska sende den te :) Hvis nån vil ha den så let me know ;) hehe..

6 kommentarer:

My Paper World sa...

Have a great weekend too Turid! xx

Paradise sa...

*haha* Rolig läsning!!!! ;)
Trevlig helg!!
KRAM Petra
http://paradises.blogg.se

Hulda sa...

Koselig å lese om deg! :) Likte så godt kortet under, det stempelet var nydelig. Må se om jeg kan få tak i et sånt. Linker til deg! :)

Elisabeth sa...

hei hei;) hi hi jeg måtte le litt når jeg hører om tingene dine som ligger rundt omkring, og at du er på utkikk etter ny leilighet hi hi.. jeg har byttet rom med datteren min og det ble veldig liten plass til meg.. så nå har jeg veldig lyst på et nytt hus med et stort hobbyrom til meg hi hi..
Det var kjempe nydelig det kortet du hadde laget nedforbi her.. stempelet var bare super skjønt;)
ha en kjempe fin uke;)
klem fra elisabeth

Anita Hagen sa...

He-he, det var jaggu litt av et ord å starte med det da. Kuult!
Hadde det akkurat som du med hobbyting utover inntil vi flytta nå i høst. Det er så ubeskrivelig deilig å slippe å rydde bort hver eneste kveld.

Veldig koselig å bli litt bedre kjent med deg. Morsomme punkter forresten.

Ha en aldeles strålende dag.

God klem

My Paper World sa...

Hi Turid,
Have fun with your new sewing machine!
I have a mini machine too, but I havent even used it yet!
All of my stitching on my cards is faux stitching,or(fake stitching ) there is a tutorial HERE!.
I hope that you have a good week.
Nicola xx