mandag 19. november 2007

Happy Holidays..


Laga detta kortet i helga.. Brukte enda et av de nye magnoliastemplan, og farga trykket med akvarellblyanta og chalk. Tag'an e qk og skrifta på de e clearstempel æ kjøpte i London.
Bladranken øverst på kortet e også fra julepakken te Magnolia. Mønsterpapiran e fra Melissa Frances og My Minds Eye.

This is a card I made this weekend. Used another one of the new magnoliastamps, and coloured it with chalks and aquarellpencils.. The tags are qk and the text on them are clearstamps i bought in London. The leaves on the top is also from the christmaspack from Magnolia. The papers are Melissa Frances and My Minds Eye.

4 kommentarer:

Gunhild sa...

Så fint kort du har laget! Kjempestilig med de to tag'ene, og veldig fine farger :)

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, forresten.

Klem fra Gunhild

Tiets sa...

Oooo your card is great! Nice colors and the paper from my mind's eye are my favorite!

My Paper World sa...

I can see that you are having fun with your new stamps! the little tags look great too!

Jorunn sa...

Oij oij så flotte dei siste korta dine var også. Herlige farger og herlige detaljer.
Har ikkje fått Magnolia plata mi endå, men er på vei i posten....

Du spurte om stempel i bloggen min:
Nissen med slede og reinsdyr er eit stempel og teksten er eit anna stempel på det eine rakle kortet mitt. Nissen med sleden er frå Inkadinkado og teksten er frå Anka`s design.

Ha en fin kveld vidare, gleder meg til neste gang eg stikker innom bloggen din. Får så masse inspirasjon her!!

klem,
Jorunn