søndag 14. oktober 2007

Et te bokmerke / Another bookmark..


Prøvde mæ på et bokmerke te, bare synd at scannern ikkje klare å gjenngi fargan heilt..
Stempel fra Magnolia, og "you make me smile"-stempel fra Aud design..
Bånd og mønsterpapir fra Panduro Hobby..
Made another bookmark today, but unfortunately my scanner won't show the colours as they really are ;) The stamp with the girl is from magnolia, and the"you make me smile"-stamp is bought at Aud-design. While the ribbon and the paper is from Panduro Hobby =)

8 kommentarer:

Unni sa...

Flott det var:) jeg liker veldig
godt bokmerker, er veldig glad i bøker og synes hjemmelaga bokmerke er så kjekt å se hver gang jeg slår opp boka:)
Håper det er greit jeg linker
bloggen din hos meg:)
Ha en fin dag!
Hilsen Unni

My Paper World sa...

So cute! I love the little girl stamp and the pretty paper!

My Paper World sa...

I forgot to say, Thank you so much for writing in English!

Jorunn sa...

Kjmpe fint bokmerke. Du lagar kjempe fine kort. Til inspirasjon for ein nybegynnar.

Elisabeth sa...

Hei hei
så masse fint det var å se på her.. nyyyydelig bokmerke;)
ha en fin kveld
hilsen elisabeth

Elisabeth sa...

hei hei
tusen takk for koselig kommentar hos meg og jeg gleder meg masse til å se din;)
ha en fortsatt fin kveld
klem fra elisabeth

Inger Marie sa...

Så nydelig bokmerke du har laget da :)
Har enda ikke prøvd meg på det, kanskje det var en ide :)

Ha en fin dag!

Leni sa...

wonderful.